Lidl medarbejderanmeldelse

Sjov og rutinemæssig butik

19 juli 2017
En typisk dag for mig bestod i at tage mig af bagerafdeling, hvilket skulle stå klar til vi åbnede. Jeg udfyldte diverse papirer for at efterleve standarden i bageriet i forhold til hygiejne. Jeg hjalp efterfølgende med opfyldning af varer, frost, køl, kød og grønt, som kom hjem hver morgen, udover det fyldte jeg også diverse kolonial op. Den bestod også på kasseekspedering, hvor der samtidig skulle være tid til opfyldning af cigaretter, spiritus, slik og tog mig også af diverse rengørings projekter deromkring.
Eftersom jeg fik mulighed for at blive lukkeansvarlig, stod jeg også for klargøring af butikken, til den næste dag, og kasseoptælling samt slut optælling af pengeskab.

Det sværeste ved arbejdet i Lidl, var nok den store udskiftning af personale, især idet vi skulle bruge megen tid på og oplære hele tiden. Vi havde også stor udskiftning af chefer, hvilket betød at vores rutiner ofte blev lavet om så den effektive udnyttelse af tiden blev minimeret.

Der blev arbejdet meget med hele tiden at holde varerne friske, hvilket var den del af arbejdet jeg godt kunne lide. Alt blev tjekket igennem flere gang om dagen, så det hele tiden tog sig bedst ud.
Balance mellem arbejde/fritid
2,0
Kultur
Fordele
Gode kolleger, og gode hjælperedskaber
Ulemper
Afbrydelser i pauser
Similar reviews
1,0
25 maj 2020
Deltid (Tidligere medarbejder) - Hedensted
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
2,0
26 oktober 2019
Kasseassistent (Tidligere medarbejder) - Herning
Lidl er meget stressende, butikschefen er ikke til at snakke med og vagterne er altid meget lange.
12 februar 2019
Kassedame (Tidligere medarbejder) - Danmark
Jeg hedder Camilla og jeg søger job som kassedame eller medhjælper i butikken..
Hvis i kan bruge mig så må i meget gerne kontakte mig på telefon nr: 42204606
Fordele
God service
Ulemper
Ingen
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Lidl. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,3