Magasin Du Nord

HjælpsomhedBedømmelseDato
Viser alle 7 anmeldelser

God og rummelige arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Magasin Du Nord er en dejlig arbejdsplads hvor der er plads til alle.

Salselev

Jeg havde en god oplevelse med at være elev hos Magasin Du Nord, jeg synes det svært at være ny. Der var grundigt rundvisning og fortælling omkring Magasin s historie. Jeg var hos Blød Tekstil

good people, good work environment

Love to work there, exciting and fun my coworkers are amazing and very helpfull. Magasin Du Nord have fun and interesting events and free coffee in the canteen :D

Fordele

wonderful people

Ulemper

low pay

Productive

I loved my colleages, they made it a lot funnier to work there. I love fashion, so for me it was easy to help out the customers with their needs. It was a good part-time job.

Dynamisk, nytänkande varuhus

Var en fartfylld, dynamisk arbetsplats, med mkt kompetens och otroligt många drivna människor Management kunde du alltid prata med & där var högt i tak. Är tacksam för min tid där och det jag fick lära mig om detaljhandel på Nordens största varuhus, med 150 historik & etten institution i Köpenhamn som alltid är på framkant!

Juleassistance

Under julen er der virkelig travlt, men selvom man er stresset, når man ikke er så mange på arbejdet er det er hyggeligt.

ett bra arbetsplats med jättebra kollegor

räknar kassan,öppnar alla paket med nya varor,prismärker varor och fyller upp med varor,står på golvet och säljer och hjälper kunderna med att hitta de rätta varor,den bästa delen på jobbet är att göra kunderna glada och nöjda och att mina kollegor är alltid glada och att vi uppmanar varandra att vara ännu bättre varje dag

Fordele

att vi hade en matsal och att vi fick gratis frukost

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Magasin Du Nord. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Få mere at vide om Magasin Du Nord på populære lokationer

• Virksomheder
  • Magasin Du Nord
  • Medarbejderanmeldelser
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?