Magasin Du Nord
Modtag ugentlige opdateringer med nye jobs og anmeldelser

Magasin Du Nord anmeldelser fra medarbejdere

Jobtitel
Alle
Sted
Danmark7 anmeldelser
Vurderinger efter kategori
Viser alle 7 anmeldelser
Job kultur
Magasin Du Nord er en dejlig arbejdsplads hvor der er plads til alle.
Job kultur
Jeg havde en god oplevelse med at være elev hos Magasin Du Nord, jeg synes det svært at være ny. Der var grundigt rundvisning og fortælling omkring Magasin s historie. Jeg var hos Blød Tekstil
Job kultur
Love to work there, exciting and fun my coworkers are amazing and very helpfull.
Magasin Du Nord have fun and interesting events and free coffee in the canteen :D
Fordele
wonderful people
Ulemper
low pay
Job kultur
I loved my colleages, they made it a lot funnier to work there. I love fashion, so for me it was easy to help out the customers with their needs. It was a good part-time job.
Bedøm din seneste arbejdsplads
Del din oplevelse for at hjælpe andre
Job kultur
Var en fartfylld, dynamisk arbetsplats, med mkt kompetens och otroligt många drivna människor
Management kunde du alltid prata med & där var högt i tak.

Är tacksam för min tid där och det jag fick lära mig om detaljhandel på Nordens största varuhus, med 150 historik & etten institution i Köpenhamn som alltid är på framkant!
Job kultur
Under julen er der virkelig travlt, men selvom man er stresset, når man ikke er så mange på arbejdet er det er hyggeligt.
Job kultur
räknar kassan,öppnar alla paket med nya varor,prismärker varor och fyller upp med varor,står på golvet och säljer och hjälper kunderna med att hitta de rätta varor,den bästa delen på jobbet är att göra kunderna glada och nöjda och att mina kollegor är alltid glada och att vi uppmanar varandra att vara ännu bättre varje dag
Fordele
att vi hade en matsal och att vi fick gratis frukost