McDonald's

Bedøm denne virksomhed

3,4Balance mellem arbejde og fritid

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 53 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 217.771 anmeldelser

Lærende og udfordrende arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Jeg startede selv på McDonald’s som 14 årig. Det var mit første arbejde, og jeg kunne ikke tænke mig til en bedre arbejdsplads, at starte arbejdslivet. Alle var søde, imødekommende og klar på lære nye folk op. Mange tror at McDonald’s er et stressende arbejde, det kan det også være til tiden, men alt handler om rutiner. Jeg synes at McDonald’s er det fedeste arbejde, som ungarbejder, selvom vi til tider kan have lange vagter(til 24, også i hverdagene), ville jeg helt klart ikke have været det foruden. Mit eneste problem på McDonald’s lige i øjeblikket er, at vi er for mange ansatte, så der er næsten ikke til at få nogen vagter.

Fordele

Gratis personale mad for 80 kr, pr. 4 time

Ulemper

Få vagter

Fun and productive

It was an amazing experience. I started working for McDonald’s at the age of 16 and stayed with the company up until 2021where I resigned to focus on my education

horrible management

Horrible management 2 of the managers there will treat you like garbage, can't keep employees cause they don't know how to talk to people you mess up on 1 thing get ready to get yelled at the fast Friday thing is very stupid...overall don't work there and don't believe the façade they put on oh! and only good thing there is the coffee

Good Work Enviroment and Really Great Crew!

I have been working at McDonald's for roughly 4-5 years as a maintenance worker, and the hours are good they fit to your schedule and overtime is good if you want to put in the extra hours and pick up shifts

Fordele

Good Atmosphere Love The Team and Love The Regulars

Ulemper

Can get stressful and sometimes poor choices are made but overall the pros outweigh the cons

Fun flexible

Great place to work been there for 4 years paid for my college degree always worked around my class schedule. Made lots of money from bonuses and being a good worker

Nice people,

Nice environment. Sometimes. Not bad hours. Overtime sometimes. Part time. Full time. Morning overnight. Clean. Organized. Great place to work overall.

Sjov men stressende arbejdsplads

Jeg kunne godt lide mit job hos mc donalds, og hvis ikke det var for mine dårlige ben, havde jeg nok været der den dag i dag. Nogle managers var helt klart federe at have på som lukkeansvarlig, men generelt var det et fint sted med gode fordele og gode kolleger

Fordele

Gratis personaldemad, gode kolleger

Ulemper

Korte pauser, stressende

Dårlig atmosfære

Pas på derude, der er nogle restauranter i McDonalds der ikke er det værd at være ansat.

Fordele

Ingen

Ulemper

Masser

Plads til fejl og udvikling

Mcdonald's (Hørsholm, under McStrand) er mit første rigtige job. Jeg var meget usikker da jeg først started, men alle mine medarbejdere var super venlige. Hele lederteamet var fantastiske og åbne for spørgsmål. Vores Mcdonald's var bag ud i at par ting, de var ret dårlige til, at checke medarbejdere hver anden måned, og de glemte ofte at rose medarbejdere. Men de vendte det meget hurtigt rundt og fik sat det på plads.Der er dejlig variation mellem arbejde og events. De giver plads til fejl og forbedring, og de er helt utroligt tålmodige.Ud over det sociale, så er kommunikationen mellem alle super nemt. De bruger virkelige gode applikationer der er lette at forstå, og man fanger det hurtigt.En ting ved fast-food er dog det med vagterne, hvis du ikke kommer af med den, så er det bare surt show. Men jeg oplever 99% af gangene, at nogen tager din vagt. De har nemlig også en gruppe til fremvisning af udbudte vagter.Noget jeg har lagt mærke til er variationen i arbejdsforhold fra franchise til franchise, og der endte jeg nok ret heldigt.Fantastisk første oplevelse for en arbejdsplads, og jeg kunne ikke havde været heldigere.

Fordele

Gratis p-mad før, under eller efter vagt, pause hver 4 time, super sammenhold, 25% af mad generelt.

Ulemper

Lidt korte pauser og mig der næsten altid er ved at glemme sorte sokker whoops...

Gode kollegaer, skidt ledelse.

De går for meget op i tider og penge, fremfor at sørge for sine ansatte. De udnytter at det er unge mennesker som er udvidende omkring deres rettigheder. Ændre deres skema med én dags varsel, flere gange om måneden, hvis vi ikke lige har tjent nok eller omvendt, på den måde mister de mindst penge, men leger med andre folks liv, hverdag og indkomst.

Fordele

85kr frokost pr vagt

Ulemper

Kun 30 min pause, helt op til 13 timers vagter.

Krævende, men utroligt lærerigt arbejde

Når jeg siger til folk jeg arbejder på McDonald's, så får jeg altid en nederen reaktion. Jeg tror at der er skabt et billede af, at arbejde i en fastfoodrestaurant, er piece of cake. Man skal jo "bare" lave en cheeseburger og pakke en pose tops. Ikke? Men det er langt mere end det. At arbejde på McDonald's handler om at arbejde sammen som et team, at yde ens bedste, selv når der er jordens længste kø, at give gæsterne en unik oplevelse hver gang, selvom man arbejder på 5. dag i streg. På McDonald's handler det om at have glade gæster og frem for alt, gode tider. Men at nå dertil tager tid. Jeg startede ved McDonald's som 16-årig, hvor jeg blev ansat i køkkenet. Jeg kendte en del af medarbejderne fra start, hvilket selvfølgelig var en tryghed. Dog blev jeg direkte kastet ind i tingene, og det var super overvældende og grænseoverskridende og de første 2-3 mdr var uden tvivl super hårde, hvor jeg flere gange overvejede at sige op. Dette tror jeg er en realitet for mange, som bliver ansat på McDonald's - der er stort set altid travlt, og det er noget man skal kunne tage i stiv arm og med et positivt mindset. Arbejdstiderne kan være ekstreme til tider, og en normal uge kan nemt komme op på 30 timer, samtidig med at man skal passe sin skole. Andre uger kan dog være på 10 timer. Det er det, som skræmmer mange væk. Især når man er ny - man kender ikke til procedurene, man er ikke helt tryg ved alle medarbejderne, og man kan nemt føle man står i vejen for alle, når der bliver super travlt - og belønningen er en sur leder, der råber efter at det skal gå hurtigere. Og det er nok det sværeste -

Fordele

Meget attraktiv løn, gode medarbejdere, god udvikling

Ulemper

Fleksibilitet, lange arbejdstider, dårlig balance mellem job og fritid

Productive

Good for a first job wouldn’t recommend working at McDonald’s for a while. It was a good experience for learning and getting the feels for work life.

Fordele

Free Food

Ulemper

Management and pay

De er mega sjove

Man nørder rigtig rigtig søde mennesker.arbejderkultur de godt

Fordele

Bruger

Ulemper

Er ligeglad om da pause eller ej

Konkurrence præget, men sjov arbejdsplads

Fin arbejdsplads, men ingen respekt for folk der går i skole, du vil kunne risikere at være i skole til kl. 15 og så på arbejde til kl. 00, og så i skole dagen efter. I den restaurant jeg arbejdede i blev mit job mit hele liv og jeg havde nærmest ikke tid til lektier da jeg skulle på arbejde næsten hver dag

Fordele

Gratis frokost

Ulemper

Arbejdstider

Gode og sjove arbejder har jeg mange tanker om men den første der kommer i min hoved er 100% MacDonald

Jeg vild rigtig geren prøve af træde et skrid frem i det rigtig liv så syndes jeg af MacDonald var det rigtig sted af tage det første skrid jeg har både hørt af MacDonald er søde i mod medarbejderne og af man for rigtig godt løn og af tjene sit egen penge og iser høre det i MacDonald og jeg har prøver af være i MacDonald rigtig mange gang og jeg elsker det og jeg har også hold min fødselsdag 2 gang i MacDonald Ford jeg har elskede det siden jeg var 6 år så der for vild jeg rigtig geren tagen mit første skrid i MacDonald KH. Aleyna beyza

Fordele

Gratis mad

Ulemper

Kort pause

dårlig tone

det er en meget lærerig arbejdsplads hvor man har mulighed for at udvikle sig, lønnen er god, dog er nattevagttillægget nærigt. dog skal man finde sig i at blive hængt ud af sin chef på diverse facebook grupper og dagligt blive skældt ud foran kunder og kollegaer. hvis det ikke var for ledelsen havde det været en god arbejdsplads. generelt er tonen meget nedladende og man bliver sjældent lyttet til.

Fordele

løn

Ulemper

nattevagter, ledelse

Productive

Amazing experience in a fast paced environment. Team work helps everything go smoothly. The manager was very welcoming and everyone attempt to teach you anything relating to the job.

produktiv og sjov arbejdsplads

Det en mega fed arbejdsplads, med gode mennesker. Det stresset, men fedt!

Fordele

gratis frokost

Ulemper

korte pauser

Godt og lærerigt job

I jobbet som McDonalds medarbejder kommer man igennem en masse spændende job funktioner. Arbejdstiderne kan være meget varierende og vagtplaner kommer til tider i sidste øjeblik. Enkelt gange overtrædes lovgivning i forhold til ungdomsarbejder

ansvarligt, renligt og dejlige kollegaer

Noget af det bedste arbejde der findes, der altid god stemning når man møder ind, og man har altid lyst til flere vagter.

Krävande arbetsmiljö

Väldigt krävande, viktigt att vara utvilad och ha ätit innan ett pass för att orka. Dock bra ställe att börja, utvecklas mycket inom flera områden. Utveckling dock beroende på din insats!

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos McDonald's. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 217.771 anmeldelser

3,4 ud af fem stjerner til Balance mellem arbejde/fritid
2,9 ud af fem stjerner til Kompensation/Fordele
3,2 ud af fem stjerner til Jobsikkerhed/Forfremmelse
3,2 ud af fem stjerner til Ledelse
3,3 ud af fem stjerner til Kultur

Få mere at vide om McDonald's på populære lokationer

• Virksomheder
  • McDonald's