McDonald's
3,5 ud af 5 stjerner.

McDonald's anmeldelser fra medarbejdere til Servicemedarbejder

Se alle 195.927 anmeldelser
I jobbet som McDonalds medarbejder kommer man igennem en masse spændende job funktioner. Arbejdstiderne kan være meget varierende og vagtplaner kommer til tider i sidste øjeblik. Enkelt gange overtrædes lovgivning i forhold til ungdomsarbejder
Jeg elsker at arbejde. Jeg elsker at kunne tjene penge til mig selv. Jeg er super glad og udadvendt. Jeg er meget positivt anlagt, og arbejder til jeg er færdig. Jeg er meget nem at omgås med, da jeg er meget snaksagelig og sød.
De er et godt arbejdssted med godt miljø og udfordringer
Fordele
Godt miljø
McDonald's var for mig mit første rigtige job. En typisk arbejdsdag ville for nogle måske være meget ens, men for mig lærte jeg noget nyt hver dag. Jeg lærte meget om hvordan man bedst muligt laver mer-salg, og jeg lærte meget om kundeservice. Ledelsen var super god, indtil der var udskift i restaurantchefen, der var en del udskiftninger bland kollegaer og fyringsrunder uden noget "ordentligt" grundlag. Mine kollegaer i jobbet, var mine venner. Vi havde det fedt sammen og havde et super godt sammenhold. Den sværeste del på jobbet var helt sikkert de udfordringer man mødte i forhold til sure gæster. Den bedste del af jobbet var helt sikkert sammenholdet, konkurrencerne og den målbevidste stemning.
Fordele
sammenholdet
Ulemper
Korte pauser, dårlig information om selvbetalte "ekstra-pauser"