Næstved Kommune

Næstved Kommune anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 6 anmeldelser
Arbejdsplads er baseret på Respekt , ansvarlighed, dialog og professionalisme.
Fordele
God ledelse
Ulemper
Kort pauser
Uddannelsen til serviceassistent var lærerig, og jeg kunne godt lide at det vekslede mellem praktik og teori.
I dag er der efterhånden skåret så meget i personale normeringen, i dagtilbud, at det er en meget travl hverdag, hvor det er svært at nå at til gode se alle børn. Jeg prøver så godt jeg kan at være på , men der er også en del praktiske ting der skal klares for, at hverdagen fungere optimalt.Men det er svært at få tid til det hele. Jeg har gode kollegaer og er selv en god og hjælpsom kollega. Det bedste ved mit jo er at børnene er glade og viser mig stor tillid.
2,0
en arbejdsplads hvor jeg har fået lov til at skabe og forme min egen stilling. Med og modspil. bliver brugt som sparring i min dagligdag. der bliver lyttet til ens initativer og ideer.
sjov arbejdsplads, plads til humor ,tværfagligt samarbejde,åben ledelse,hvor der er plads til at give udtryk for sine meninger,ideer,hvorkollegaer tager hånd om hinanden.er åbne og ærlige på en konstruktiv måde,ikke bærer nag.ingen sladder.At få en kollega fyret,At samarbejde på tværs og få borgeren til at få en succesoplevelseAt få tilbagemelding fra borgeren og bruge dette konstruktivt
Fordele
selvtilrettelæggende, ansvarlig for eget arbejde, flextid, fælles frokost
Ulemper
tunge løft.
1,0
Den bebste del af jobbet var at det var om natten, hvor der var stille og roligt. men det kunne også være lidt stresses.