Næstved Kommune
Næstved Kommune medarbejderanmeldelse

super optimal

6 oktober 2012
sjov arbejdsplads, plads til humor ,tværfagligt samarbejde,åben ledelse,hvor der er plads til at give udtryk for sine meninger,ideer,hvorkollegaer tager hånd om hinanden.er åbne og ærlige på en konstruktiv måde,ikke bærer nag.ingen sladder.At få en kollega fyret,At samarbejde på tværs og få borgeren til at få en succesoplevelseAt få tilbagemelding fra borgeren og bruge dette konstruktivt
5,0Balance mellem arbejde/fritid
5,0Kompensation/Fordele
5,0Jobsikkerhed/Forfremmelse
5,0Ledelse
5,0Kultur
Fordele
selvtilrettelæggende, ansvarlig for eget arbejde, flextid, fælles frokost
Ulemper
tunge løft.
Tilsvarende anmeldelser
6 august 2020
Social og sundheds assistent (Nuværende medarbejder) - Næstved
Arbejdsplads er baseret på Respekt , ansvarlighed, dialog og professionalisme.
Fordele
God ledelse
Ulemper
Kort pauser
9 september 2018
Serviceassistent - EUC Sjælland (Tidligere medarbejder) - Næstved, Næstved kommune
Uddannelsen til serviceassistent var lærerig, og jeg kunne godt lide at det vekslede mellem praktik og teori.
19 september 2014
Pædagogisk assistent (Nuværende medarbejder) - Næstved, D85
I dag er der efterhånden skåret så meget i personale normeringen, i dagtilbud, at det er en meget travl hverdag, hvor det er svært at nå at til gode se alle børn. Jeg prøver så godt jeg kan at være på , men der er også en del praktiske ting der skal klares for, at hverdagen fungere optimalt.Men det er svært at få tid til det hele. Jeg har gode kollegaer og er selv en god og hjælpsom kollega. Det bedste ved mit jo er at børnene er glade og viser mig stor tillid.