Netto ApS & Co.KG
Få ugentlige opdateringer, nye jobs og anmeldelser

Netto ApS & Co.KG anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 319 anmeldelser
Netto
Synes ikke om at arbejde i Netto, det er en for ringe løn, og dårlige arbejdstider.
good
Really nice place and introduces you to customer relations.
Lederskab
Dårlig organisering og kommunikation omkring arbejdstimer og vagt fordeling.
Kulturen på arbejdspladsen var okay, det haltede med organisering og god kommunikation mellem kollager og chefer omkring arbejdstimer, vagtfordeling og organisering samt retningslinjer.
2,0
Mit arbejde i netto
Jeg sidder i 6-7 timer bag kassen og betjener kunder, og engang imellem skal der trimmes og sættes varer på plads (trimme betyder at sætte varer frem og smide resterende pap ud).
Om aftenen skal der tømmes bageren og alt der er tilovers bliver smidt ud. Størstedelen af mine medarbejdere kan ikke snakke dansk, og det gør det utroligt udfordrende der brug for hjælp. Detsamme gælder med min chef. Ved manglende evne til at snakke og forstå dansk 100% skabes der en masse misforståelser.
1,0
Lederskab
Dårlig ledelse og dårlig behandling af medarbejdere
Som nyeste ansat blev jeg mest af alt sat til at gøre toilet rent og trimme butikken. Selvom de fleste medarbejdere var fine, var ledelsen elendig
Det fint
Jeg synes det er et helt fint job, i ser for unge som gerne vil tjene lidt mere til lommen
Fordele
Penge
Ulemper
Tidlig arbejde
Produktiv, til tider stressende
Udemærket arbejdsplads i hverdagen.
Jeg har lært at betjene kassen, fylde på hylder og trimme.
Lederskab
Forhastet arbejdsplads med fart på
I Netto har du altid noget at lave. Hvis du på noget tidspunkt står stille, så gør du noget galt. Man er altid enten i kassen, eller i gang med en anden arbejdsopgave. Hvis du kan indfinde dig med, at det er travlt og disciplineret, så er det ganske fint at tingene går lidt stærkt,
2,0
Dårligt
Det var et dårligt sted at arbejde. Alle ville af med deres vagter, men ingen tog dem for hinanden. Min chef skældte mig ud foran andre fordi jeg ikke kunne møde en dag pga begravelse.
Nice place to work
Nice place to work. Co-workers and management were fantastic to work with. Was delightful helping the customers. Daily schedules were easy to manage.
Udfordrende og lærerig
Denne stilling er en meget fleksibel position, hvor hver dag er forskellig. Alt efter dag på ugen, måned eller heligdag der er, variere jobbet. Dette gør at det bliver ved med at være spændende, men også udfordrende. Man tager mange hurtige beslutninger og skal hele tiden have målet for øjet for ikke at komme efter tidsplanen. Dog giver dette også et flow til dagen hvor man både arbejder med mennekser i regelbaserede omgivelser, men også har mulighed for at kunne implementere sine egne processor for at opnå det egentlige resultat
Fordele
Personale kort
Ulemper
Manglende lederskab og indflydelse på den overordnede struktur for medarbejdere
Hyggelig arbejdsplads
Det var en hyggelig arbejdsplads, dog vil jeg tilføje at jeg synes min daværende chef havde rimelig store krav da jeg var lukkeansvarlig og jeg aldrig havde været det før.
Ulemper
Kun at jeg som 1. assistent skulle ud i butikken hvis der blev ringet efter mig i kassen, da jeg er den eneste med nøgler.
produktiv og sjov arbejdsplads
Selvom der er altid meget at gøre i Netto, var der altid god humør og en produktiv og sjov arbejdsplads. Folk altid hjalp hinanden for at kunne når alle vores mål for dagen.
Normal U18 arbejdssted
Typisk Netto arbejde, med alt for mange opgaver og for få medarbejdere. Tilfredsheden med arbejdedet svinger med hvilken leder du får og med et arbejde du aldrig kan forbedre med at arbejde hårdere, ender med at du kun arbejder så lidt, som muligt.
Fordele
Gratis frugt, nogle gode medarbejdere, fede fester
Ulemper
Hårdt arbejde og kun en lav fortjeneste, magtsyge ledere, hurtig skiftende chefer
Anmeldelse
En travl, men som regel sjov dag.
Man lærer ikke det store, udover at håndtere sure kunder, med et smil på læben.

Ledelsen plejer som regel at være god.
Netto
Husk at tale pænt til dine medarbejdere, det er ikke alle der finder sig i det.
Fordele
gratis frugt og grønt
Ulemper
grimt sprog
God arbejdsplads
God arbejdsplads med gode kollegaer. Ingen dage er ens og der er altid plads til grin og sjov.
Fordele
Rsbatter
Ulemper
Kun 2 på arbejde af gangen, selv i travle perioder
Søde kollegaer
Det er nogle rigtig gode kollegaer, de er rigtig søde og hjælpsomme, hvis der er noget man har brug for hjælp til.

Det er dejligt at få stillet en opgave, som de har tillid til at man selv kan løse, uden at de kigger en over skulderen hele tiden. Det er også fedt, bare at få en liste med opgaver, der skal laves, så jeg selv må vælge hvornår jeg laver hvad.
Lederskab
Super hyggelig arbejdsplads, med gode kollegaer
Fed arbejdsplads, hvor man altid glædet sig til at komme på arbejde:-)
Lederskab
skriv hurtigt til mig tak.
jeg vil gerne have jobbet fordi det lyder lige noget for mig.
Flexible og lærerig arbejdsplads
Hos Netto Supermarket ville jeg gøre følgende når jeg mødte op.

På arbejdsdage ville jeg møde op og tælle min kasse op. Jeg vil gå hen til min kasse og gøre mig klar til at betjene kunderne. Når der ikke var kunder at betjene, ville jeg gå i gang med at trimme hylderne. Jeg ville spørge min overordnet om, hvad jeg kunne tage mig til. Jeg ville slutte min vagt af med at tælle min kasse.

På weekender ville jeg møde op og gå i gang med mine tildelte opgaver. Typisk ville jeg gøre brødhuset klar, ved at putte friskt brød på hylderne og smide gammelt brød ud. Jeg ville derefter gå i gang med at fylde kød produkterne i køleren osv.

Når butikken åbnede, ville jeg tælle min kasse op, og gå hen til kassen for at betjene de første kunder.
Fordele
Gratis frugt, da de hurtigt kan blive dårlige.
Ulemper
Pauserne blev forkortet grundet for mangel på arbejdskraft.
Anfordret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Netto ApS & Co.KG. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet vurdering
3,7