Netto ApS & Co.KG
Netto ApS & Co.KG medarbejderanmeldelse

Mit arbejde i netto

2,0
12 februar 2020
Jeg sidder i 6-7 timer bag kassen og betjener kunder, og engang imellem skal der trimmes og sættes varer på plads (trimme betyder at sætte varer frem og smide resterende pap ud). Om aftenen skal der tømmes bageren og alt der er tilovers bliver smidt ud. Størstedelen af mine medarbejdere kan ikke snakke dansk, og det gør det utroligt udfordrende der brug for hjælp. Detsamme gælder med min chef. Ved manglende evne til at snakke og forstå dansk 100% skabes der en masse misforståelser.
Balance mellem arbejde/fritid
Kultur
Tilsvarende anmeldelser
9 marts 2019
Ungarbejder (Nuværende medarbejder) - Odense
Det er nogle rigtig gode kollegaer, de er rigtig søde og hjælpsomme, hvis der er noget man har brug for hjælp til. Det er dejligt at få stillet en opgave, som de har tillid til at man selv kan løse, uden at de kigger en over skulderen hele tiden. Det er også fedt, bare at få en liste med opgaver, der skal laves, så jeg selv må vælge hvornår jeg laver hvad.
6 december 2017
Netto ungarbejder (Tidligere medarbejder) - Hillerød
En typisk dag i netto, var at sidde i kassen lige indtil lukketid. jeg sad altid i kassen, med mindre der var ingen kunder... så skulle jeg enten gøre rent eller sætte vare på plads. Jeg lærte det meste af hvordan en såkaldt "kasse" virker. ledelsen var nogen gange god og andre gange dårlig. Det har været nogle tidpunkter hvor jeg følte at ledelsen ikke rigtig tog sig sammen. Hvis jeg fik et job igen, ville jeg gøre nærmest alt for ikke at sidde i kassen. Jeg vil gerne gøre alt andet, så længe det ikke er nødvendigt at jeg sidder i kassen.
Fordele
gratis måltider... Lange pauser.
30 april 2017
Ungarbejder (Tidligere medarbejder) - Videbæk
Mangelfuld arbejdspads, der kunne gøres ting for at miljøet blev bedre