Netto ApS & Co.KG
Netto ApS & Co.KG medarbejderanmeldelse

Netto

1 marts 2020
Synes ikke om at arbejde i Netto, det er en for ringe løn, og dårlige arbejdstider.
Balance mellem arbejde/fritid
Kultur
Tilsvarende anmeldelser
16 januar 2020
Servicemedarbejder (Tidligere medarbejder) - Langeskov
Udemærket arbejdsplads i hverdagen. Jeg har lært at betjene kassen, fylde på hylder og trimme.
23 november 2018
Service medarbejder (Tidligere medarbejder) - København, Københavns kommune
Svært at arbejde under de rammer vi havde og specielt med de kunder der kom. De ansatte var ikke særlig behjælpelige og havde en meget negativ til gang til deres arbejde
8 oktober 2018
Servicemedarbejder (Tidligere medarbejder) - Fjerritslev
Hos Netto Supermarket ville jeg gøre følgende når jeg mødte op. På arbejdsdage ville jeg møde op og tælle min kasse op. Jeg vil gå hen til min kasse og gøre mig klar til at betjene kunderne. Når der ikke var kunder at betjene, ville jeg gå i gang med at trimme hylderne. Jeg ville spørge min overordnet om, hvad jeg kunne tage mig til. Jeg ville slutte min vagt af med at tælle min kasse. På weekender ville jeg møde op og gå i gang med mine tildelte opgaver. Typisk ville jeg gøre brødhuset klar, ved at putte friskt brød på hylderne og smide gammelt brød ud. Jeg ville derefter gå i gang med at fylde kød produkterne i køleren osv. Når butikken åbnede, ville jeg tælle min kasse op, og gå hen til kassen for at betjene de første kunder.
Fordele
Gratis frugt, da de hurtigt kan blive dårlige.
Ulemper
Pauserne blev forkortet grundet for mangel på arbejdskraft.