Netto ApS & Co.KG

Netto ApS & Co.KG anmeldelser fra medarbejdere til Butiksassistent

Se alle 577 anmeldelser
Typisk Netto arbejde, med alt for mange opgaver og for få medarbejdere. Tilfredsheden med arbejdedet svinger med hvilken leder du får og med et arbejde du aldrig kan forbedre med at arbejde hårdere, ender med at du kun arbejder så lidt, som muligt.
Fordele
Gratis frugt, nogle gode medarbejdere, fede fester
Ulemper
Hårdt arbejde og kun en lav fortjeneste, magtsyge ledere, hurtig skiftende chefer
Der er en stor forskel behandling på personalet også mht løn og goder
Fordele
??
Ulemper
For mange
Som nyeste ansat blev jeg mest af alt sat til at gøre toilet rent og trimme butikken. Selvom de fleste medarbejdere var fine, var ledelsen elendig
Det var et dårligt sted at arbejde. Alle ville af med deres vagter, men ingen tog dem for hinanden. Min chef skældte mig ud foran andre fordi jeg ikke kunne møde en dag pga begravelse.
En travl, men som regel sjov dag. Man lærer ikke det store, udover at håndtere sure kunder, med et smil på læben. Ledelsen plejer som regel at være god.
Jeg havde nogle dejlige kollegaer i Netto, men de fleste sagde desværre op efter en måneds tid, da det er et rigtig hårdt job. Når man starter sidder man som regel en uges tid i kassen, før man kan komme ud "på gulvet". Da jeg startede i sommerferien, blev det til en uge med 7 timers vagter, og en halv times pause. Den første uge var rigtig hård, da jeg skulle blive siddende i kassen hele dagen. Det betød dog også at jeg lærte at bruge kasseapparatet rigtig hurtigt, og jeg lærte at føre nogle hurtige men gode samtaler med mine kunder. Den bedste del af dette job var mine kollegaer. Min chef gav mig rigtig mange vagter, og jeg følte mig presset til at tage dem allesammen.En anden ting jeg syntes Netto godt kunne lave om på, er madspildet der foregår i deres bager afdeling. Hver aften smed vi en stor skraldesæk med mad ud, og vi kunne blive fyret som medarbejdere, hvis vi tog noget af brødet.
Fordele
Gratis frugt og grønt
Ulemper
Hårde arbejdstimer og ingen rabat på varer