Netto ApS & Co.KG

Netto ApS & Co.KG anmeldelser fra medarbejdere til Kasseassistent

Se alle 578 anmeldelser
dejlig arbejdsplads, men der er desværre ikke mulighed for at få flere timer
Jeg synes alt ved netto var godt. selvfølgelig var det lidt hårdt, men man har de bedste kollegaer til at hjælpe når man har brug for det.
rudehøj var en fantastisk oplevelse jeg aldrig glemmer fuldt med gode personer og lærer som virklig forstod mig
Fordele
gratis morgen middag og aftensmad
Ulemper
ingen
Fed arbejdsplads, hvor man altid glædet sig til at komme på arbejde:-)
Min tid hos netto var fin men der var nogle mangler og det var ikke ligefrem drømmejobbet.
Jeg elsker at arbejde der, det er sjovt, min chef har god humor, men kan også være ligeså arbejdsom. Alle er mega flinke og gode til at lære fra sig. En typisk arbejdsdag ville være at man møder ind 15 min før vagten starter, hvor man starter med at tælle kassen op, dette er noget jeg har lært at gøre i Netto uden at bruge bon rullen. Den sværeste del af jobbet er at gøre det sjovt, hvis man ikke har initiativet til at gøre det sjovt kan det hurtigt blive kedeligt, MEN dette er også den bedste del af jobbet, man kan selv vælge om man vil have det sjovt, hvem man vil snakke med og det har dette arbejde egenskaben til at give dig friheden til.
Fordele
Godt arbejdsmiljø
Ulemper
Ikke så klare regler
Super dejlig arbejdsplads, gode kollegaer og man kommer til at snakke med en masse forskellige mennesker hver dag.
Fordele
Gratis frugt
Netto er en positiv arbejdsplads og alle er velkomne. Jeg synes personligt at Netto er den bedste arbejdesplads, netop fordi man lærer om økonomi, man lærer at snakke med fremmede mennesker og man lærer helt sikkert at styre sit temperament. Man lærer at være hurtig, at være beskeden og venlig overfor fremmede mennesker. Ledelsen i netto er fantastisk. De er alle glade og hjælper gerne til. Den sværeste del af jobbet er at stå op om morgenen:-) og den nemmeste del er nok at komme i gang:) den bedste del ved arbejdet er kunderne og kollegaerne
Fordele
1 stk gratis frugt om dagen
Ulemper
nogen gange er kunderne rigtig hårde, men det skal der jo være plads til.