Netto ApS & Co.KG

Netto ApS & Co.KG anmeldelser fra medarbejdere til Salgsassistent

Se alle 577 anmeldelser
Medarbejderne var sjove og vi kunne stadig være seriøse på arbejdspladsen
Man mødte en masse fede nye mennesker, og man kunne virkelig mærke at man dannet et bånd og at man var en del af et fællesskab. Lærte en masse nye ting og fik lov til at sætte smil på folks læber.
I Netto har du altid noget at lave. Hvis du på noget tidspunkt står stille, så gør du noget galt. Man er altid enten i kassen, eller i gang med en anden arbejdsopgave. Hvis du kan indfinde dig med, at det er travlt og disciplineret, så er det ganske fint at tingene går lidt stærkt,
Denne stilling er en meget fleksibel position, hvor hver dag er forskellig. Alt efter dag på ugen, måned eller heligdag der er, variere jobbet. Dette gør at det bliver ved med at være spændende, men også udfordrende. Man tager mange hurtige beslutninger og skal hele tiden have målet for øjet for ikke at komme efter tidsplanen. Dog giver dette også et flow til dagen hvor man både arbejder med mennekser i regelbaserede omgivelser, men også har mulighed for at kunne implementere sine egne processor for at opnå det egentlige resultat
Fordele
Personale kort
Ulemper
Manglende lederskab og indflydelse på den overordnede struktur for medarbejdere
Selvom der er altid meget at gøre i Netto, var der altid god humør og en produktiv og sjov arbejdsplads. Folk altid hjalp hinanden for at kunne når alle vores mål for dagen.
En god arbejdsplads er hvor der er gode chefer, godt teamwork og håndfaste regler. Jeg lærte i netto at fylde varer op, ekspediterer kunder
Fordele
personale kort
Ulemper
kassearbehde
Jobbet som ungarbejder i Netto er lidt kedeligt, man sidder primært bag kassen og får ikke lov til at være ude i butikken for at rydde op eller fylde vare op.
dygtige chefer, gode til at lære fra sig og du får lov til at udvikle dig hvis man har mod på det.
Fordele
cheferne
Ulemper
dumme kunder.
Som ung mand netto var en af de mere spændende job jeg har haft, sad i kassen dagen ud evt, tømte butikken for pap, og opfyldning af varer, og når kunderne var i nød var man servicerende og hjalp dem godt på vej. især kollegaerne gjorde os at man havde en god arbejds indsats sammen
Fordele
morgenmad, frugtordning.
langsom og kedelig arbejdstimer. søde kollegaer. god stemning.
Når man er ufaglært forventer man ikke det bedste arbejde, men selv med den tanke har netto skuffet mig. Det kommer nok an på personlig smag, men hvis du ikke er til rod kan netto helt klart IKKE anbefales, da det er noget jeg har set i alle de nettoer jeg har arbejdet og været afløser i. Varene står for det meste ikke på deres pladser på grund af de såkaldte "spotvarer", som kunderne nyder glæde af, men som er et rent mareridt for medarbejderne. Kunderne ved ikke hvor spotvaren skal stå og ender så med at stille den på et eller andet tilfældigt sted i butikken, eller ved nogle varer der med tilnærmelse ligner at det er den samme. Det betyder at man skal gå med returvarer konstant for at det ikke hober sig op med rod, og nede på spothylderne er det endnu værre. Spothylderne ender altid med at blive én stor bunke rod som man konstant skal trimme i. Så hvis du ikke er til rod så undgå helt klart netto. Et alternativ kunne være større supermarkeder som Føtex, Kvickly og Meny. I min netto var vores lager så rodet at man næsten ikke kunne komme frem og tilbage med nogen paller. Alt det der skulle retur til Arla, og brødmanden kunne man ikke få fat på, da det lå begravet i paller, ligesom man ikke kunne gøre rent fordi gulvmaskinen ligeså lå begravet i paller. Arbejdsplanen kan være lige så rodet da du lige pludselig kommer til at være afløser i andre netto butikker, du kan blive kaldt på en spontan vagt konstant. For det meste kender man også sin arbejdsplan 5 uger frem, men nogle chefer (inklusiv mine), har kun haft en plan 1 uge frem! Her kommer det an på personlig - mere...
Fordele
Godt miljø (For det meste), blandede opgaver, gratis frugt, ok fordele ved arbejdet (biografbilletter, julegaver, koncerter)
Ulemper
Spotvarer!!!, For det meste rodet i både butik og på lager, irriterende opgaver (kassemedearbejde, grønt, trimme), ustruktureret, kedeligt om aftenen
Super fin arbejdsplads, der var plads til alle og enhver. Folk mødte glad ind, og fik ydet en god service
Fordele
frisk frugt, samt frokost
Ulemper
Træls tidsrum i pruserne
Netto, Silkeborgvej 82B, Herning er et fantastisk sted at arbejde. Kollegaerne er de mest søde og imødekommende, derudover butikschefen som var ansat da jeg var der (Louis) var super imødekommende, meget forstående og rigtig sød. Jeg lærte super mange ting i løbet af min periode i Netto. Stedet er fyldt med god energi og positive tanker, så man bliver aldrig træt af at være på arbejde, om det så er weekend, hverdag, morgen eller aften.
man skal være forberedt på lidt af vært både fra kollegaer og kundernes side
Fordele
møde nye mennesker
Ulemper
ikke alle medarbejder yder deres meste