Netto ApS & Co.KG
3,6 ud af 5 stjerner.

Netto ApS & Co.KG Ledelse-anmeldelser

Se alle 582 anmeldelser
Som ansat i Netto, over 18, får man en god løn og lærer at sætte folk igang med opgaver, samt vigtigheden af teamwork.
Der er en stor forskel behandling på personalet også mht løn og goder
Fordele
??
Ulemper
For mange
Kulturen på arbejdspladsen var okay, det haltede med organisering og god kommunikation mellem kollager og chefer omkring arbejdstimer, vagtfordeling og organisering samt retningslinjer.
Som nyeste ansat blev jeg mest af alt sat til at gøre toilet rent og trimme butikken. Selvom de fleste medarbejdere var fine, var ledelsen elendig
Udemærket arbejdsplads i hverdagen. Jeg har lært at betjene kassen, fylde på hylder og trimme.
Nice place to work. Co-workers and management were fantastic to work with. Was delightful helping the customers. Daily schedules were easy to manage.
Denne stilling er en meget fleksibel position, hvor hver dag er forskellig. Alt efter dag på ugen, måned eller heligdag der er, variere jobbet. Dette gør at det bliver ved med at være spændende, men også udfordrende. Man tager mange hurtige beslutninger og skal hele tiden have målet for øjet for ikke at komme efter tidsplanen. Dog giver dette også et flow til dagen hvor man både arbejder med mennekser i regelbaserede omgivelser, men også har mulighed for at kunne implementere sine egne processor for at opnå det egentlige resultat
Fordele
Personale kort
Ulemper
Manglende lederskab og indflydelse på den overordnede struktur for medarbejdere
En travl, men som regel sjov dag. Man lærer ikke det store, udover at håndtere sure kunder, med et smil på læben. Ledelsen plejer som regel at være god.
det skal være ambitiøst, målrettet og spændende. Man skal kunne føle sig velkommen af medarbejderen, samt ledelsen/chefen. udover at det skal være spænende, må det også gerne være udfordrende, for at styrke ens egne kompetencer.
Svært at arbejde under de rammer vi havde og specielt med de kunder der kom. De ansatte var ikke særlig behjælpelige og havde en meget negativ til gang til deres arbejde
En dag med fart på, mange blandet opgaver. Lærte ikke noget nyt på dette job, men har også arbejdet I faget I mange år. Ledelsen var helt ok, om andet lokalt. God hyggeligt milijø blandt kollegaer såvel som ledelsen. At stå alene med ansvaret, underbemandet og med alt for meget der sker på en gang. Glade kunder & kollegaer samt leverandøre.
Ulemper
selv betalt pauser, forventning om at man løser opgaver under pausen.
En god arbejdsplads er hvor der er gode chefer, godt teamwork og håndfaste regler. Jeg lærte i netto at fylde varer op, ekspediterer kunder
Fordele
personale kort
Ulemper
kassearbehde
Jeg elsker at arbejde der, det er sjovt, min chef har god humor, men kan også være ligeså arbejdsom. Alle er mega flinke og gode til at lære fra sig. En typisk arbejdsdag ville være at man møder ind 15 min før vagten starter, hvor man starter med at tælle kassen op, dette er noget jeg har lært at gøre i Netto uden at bruge bon rullen. Den sværeste del af jobbet er at gøre det sjovt, hvis man ikke har initiativet til at gøre det sjovt kan det hurtigt blive kedeligt, MEN dette er også den bedste del af jobbet, man kan selv vælge om man vil have det sjovt, hvem man vil snakke med og det har dette arbejde egenskaben til at give dig friheden til.
Fordele
Godt arbejdsmiljø
Ulemper
Ikke så klare regler
Her lærte man vigtigheden ved salg, service samt nye forretnings muligheder. Ville ikke være min Netto tid for uden
Når man er ufaglært forventer man ikke det bedste arbejde, men selv med den tanke har netto skuffet mig. Det kommer nok an på personlig smag, men hvis du ikke er til rod kan netto helt klart IKKE anbefales, da det er noget jeg har set i alle de nettoer jeg har arbejdet og været afløser i. Varene står for det meste ikke på deres pladser på grund af de såkaldte "spotvarer", som kunderne nyder glæde af, men som er et rent mareridt for medarbejderne. Kunderne ved ikke hvor spotvaren skal stå og ender så med at stille den på et eller andet tilfældigt sted i butikken, eller ved nogle varer der med tilnærmelse ligner at det er den samme. Det betyder at man skal gå med returvarer konstant for at det ikke hober sig op med rod, og nede på spothylderne er det endnu værre. Spothylderne ender altid med at blive én stor bunke rod som man konstant skal trimme i. Så hvis du ikke er til rod så undgå helt klart netto. Et alternativ kunne være større supermarkeder som Føtex, Kvickly og Meny. I min netto var vores lager så rodet at man næsten ikke kunne komme frem og tilbage med nogen paller. Alt det der skulle retur til Arla, og brødmanden kunne man ikke få fat på, da det lå begravet i paller, ligesom man ikke kunne gøre rent fordi gulvmaskinen ligeså lå begravet i paller. Arbejdsplanen kan være lige så rodet da du lige pludselig kommer til at være afløser i andre netto butikker, du kan blive kaldt på en spontan vagt konstant. For det meste kender man også sin arbejdsplan 5 uger frem, men nogle chefer (inklusiv mine), har kun haft en plan 1 uge frem! Her kommer det an på personlig - mere...
Fordele
Godt miljø (For det meste), blandede opgaver, gratis frugt, ok fordele ved arbejdet (biografbilletter, julegaver, koncerter)
Ulemper
Spotvarer!!!, For det meste rodet i både butik og på lager, irriterende opgaver (kassemedearbejde, grønt, trimme), ustruktureret, kedeligt om aftenen
En typisk dag i netto, var at sidde i kassen lige indtil lukketid. jeg sad altid i kassen, med mindre der var ingen kunder... så skulle jeg enten gøre rent eller sætte vare på plads. Jeg lærte det meste af hvordan en såkaldt "kasse" virker. ledelsen var nogen gange god og andre gange dårlig. Det har været nogle tidpunkter hvor jeg følte at ledelsen ikke rigtig tog sig sammen. Hvis jeg fik et job igen, ville jeg gøre nærmest alt for ikke at sidde i kassen. Jeg vil gerne gøre alt andet, så længe det ikke er nødvendigt at jeg sidder i kassen.
Fordele
gratis måltider... Lange pauser.
At arbejde i Netto var fint nok og der var mange søde medarbejdere. Der var dog et problem med udbytning af vagter. Jeg havde en episode, hvor jeg havde en aftale, som jeg ikke kunne rykke, og ingen af mine medarbejdere ville bytte vagt med mig, da jeg skrev rundt. Til sidst måtte lederen tage over og tildele vagten til en.
Der er et godt fællesskab, man kan altid spørge om hjælp hvis, der er noget man er i tvivl om, men kan godt savne udfordinger, synes ikke der er nok udfordinger til aftenholdet, man kører let træt i sit arbejde, hvis man kun har aftenvagter, da det mere eller mindre er det samme på hvervagt.
Fordele
gratisk frugt og grønt
Ulemper
At man som 1. assistent ikke kan holde sin pause uden afbrydelser om aften.
Netto er en god arbejdsplads, for dem som vil have hyggelig arbejdsplads, hvor man sjældent for stress. Der er altid noget at lave, men det foregår somregelt altid i et fornuftigt tempo. Der er altid god stemning og en god atmosfære.
Fordele
Gratis frugt og kage
Lærte alt om hvordan en butik fungere i dag. Brød mig ikke om måden som ledelsen fungere.
Fordele
Kolleger.
Ulemper
Ledelse.
Fin arbejdsplads, men deres chef var dårlig og havde ikke rigtig styr på tingene, hun var væk 90% af tiden da jeg arbejdede der (ferie, syg eller bare ikke tilstede)
Fordele
venlige mennesker
Ulemper
dårlig til at guide medarbejere