Netto ApS & Co.KG

Netto ApS & Co.KG anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 577 anmeldelser
Medarbejderne var sjove og vi kunne stadig være seriøse på arbejdspladsen
Nice place to work. Co-workers and management were fantastic to work with. Was delightful helping the customers. Daily schedules were easy to manage.
Denne stilling er en meget fleksibel position, hvor hver dag er forskellig. Alt efter dag på ugen, måned eller heligdag der er, variere jobbet. Dette gør at det bliver ved med at være spændende, men også udfordrende. Man tager mange hurtige beslutninger og skal hele tiden have målet for øjet for ikke at komme efter tidsplanen. Dog giver dette også et flow til dagen hvor man både arbejder med mennekser i regelbaserede omgivelser, men også har mulighed for at kunne implementere sine egne processor for at opnå det egentlige resultat
Fordele
Personale kort
Ulemper
Manglende lederskab og indflydelse på den overordnede struktur for medarbejdere
Det var en hyggelig arbejdsplads, dog vil jeg tilføje at jeg synes min daværende chef havde rimelig store krav da jeg var lukkeansvarlig og jeg aldrig havde været det før.
Ulemper
Kun at jeg som 1. assistent skulle ud i butikken hvis der blev ringet efter mig i kassen, da jeg er den eneste med nøgler.
Selvom der er altid meget at gøre i Netto, var der altid god humør og en produktiv og sjov arbejdsplads. Folk altid hjalp hinanden for at kunne når alle vores mål for dagen.
Typisk Netto arbejde, med alt for mange opgaver og for få medarbejdere. Tilfredsheden med arbejdedet svinger med hvilken leder du får og med et arbejde du aldrig kan forbedre med at arbejde hårdere, ender med at du kun arbejder så lidt, som muligt.
Fordele
Gratis frugt, nogle gode medarbejdere, fede fester
Ulemper
Hårdt arbejde og kun en lav fortjeneste, magtsyge ledere, hurtig skiftende chefer
En travl, men som regel sjov dag. Man lærer ikke det store, udover at håndtere sure kunder, med et smil på læben. Ledelsen plejer som regel at være god.
det skal være ambitiøst, målrettet og spændende. Man skal kunne føle sig velkommen af medarbejderen, samt ledelsen/chefen. udover at det skal være spænende, må det også gerne være udfordrende, for at styrke ens egne kompetencer.
Husk at tale pænt til dine medarbejdere, det er ikke alle der finder sig i det.
Fordele
gratis frugt og grønt
Ulemper
grimt sprog
God arbejdsplads med gode kollegaer. Ingen dage er ens og der er altid plads til grin og sjov.
Fordele
Rsbatter
Ulemper
Kun 2 på arbejde af gangen, selv i travle perioder
Det er nogle rigtig gode kollegaer, de er rigtig søde og hjælpsomme, hvis der er noget man har brug for hjælp til. Det er dejligt at få stillet en opgave, som de har tillid til at man selv kan løse, uden at de kigger en over skulderen hele tiden. Det er også fedt, bare at få en liste med opgaver, der skal laves, så jeg selv må vælge hvornår jeg laver hvad.
rudehøj var en fantastisk oplevelse jeg aldrig glemmer fuldt med gode personer og lærer som virklig forstod mig
Fordele
gratis morgen middag og aftensmad
Ulemper
ingen
Svært at arbejde under de rammer vi havde og specielt med de kunder der kom. De ansatte var ikke særlig behjælpelige og havde en meget negativ til gang til deres arbejde
Fed arbejdsplads, hvor man altid glædet sig til at komme på arbejde:-)
Hos Netto Supermarket ville jeg gøre følgende når jeg mødte op. På arbejdsdage ville jeg møde op og tælle min kasse op. Jeg vil gå hen til min kasse og gøre mig klar til at betjene kunderne. Når der ikke var kunder at betjene, ville jeg gå i gang med at trimme hylderne. Jeg ville spørge min overordnet om, hvad jeg kunne tage mig til. Jeg ville slutte min vagt af med at tælle min kasse. På weekender ville jeg møde op og gå i gang med mine tildelte opgaver. Typisk ville jeg gøre brødhuset klar, ved at putte friskt brød på hylderne og smide gammelt brød ud. Jeg ville derefter gå i gang med at fylde kød produkterne i køleren osv. Når butikken åbnede, ville jeg tælle min kasse op, og gå hen til kassen for at betjene de første kunder.
Fordele
Gratis frugt, da de hurtigt kan blive dårlige.
Ulemper
Pauserne blev forkortet grundet for mangel på arbejdskraft.
En dag med fart på, mange blandet opgaver. Lærte ikke noget nyt på dette job, men har også arbejdet I faget I mange år. Ledelsen var helt ok, om andet lokalt. God hyggeligt milijø blandt kollegaer såvel som ledelsen. At stå alene med ansvaret, underbemandet og med alt for meget der sker på en gang. Glade kunder & kollegaer samt leverandøre.
Ulemper
selv betalt pauser, forventning om at man løser opgaver under pausen.
Det er et udmærke job at starte ud med, men at fortsætte i flere år er nok lidt for meget.
Fordele
Får erfaring
Ulemper
Hårdt fysisk
En god arbejdsplads er hvor der er gode chefer, godt teamwork og håndfaste regler. Jeg lærte i netto at fylde varer op, ekspediterer kunder
Fordele
personale kort
Ulemper
kassearbehde
Jobbet som ungarbejder i Netto er lidt kedeligt, man sidder primært bag kassen og får ikke lov til at være ude i butikken for at rydde op eller fylde vare op.
Det var jeg tilfreds med job og synes godt om det generalt
Min tid hos netto var fin men der var nogle mangler og det var ikke ligefrem drømmejobbet.