Netto ApS & Co.KG

Netto ApS & Co.KG anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 578 anmeldelser
Medarbejderne var sjove og vi kunne stadig være seriøse på arbejdspladsen
Jeg elsker at arbejde der, det er sjovt, min chef har god humor, men kan også være ligeså arbejdsom. Alle er mega flinke og gode til at lære fra sig. En typisk arbejdsdag ville være at man møder ind 15 min før vagten starter, hvor man starter med at tælle kassen op, dette er noget jeg har lært at gøre i Netto uden at bruge bon rullen. Den sværeste del af jobbet er at gøre det sjovt, hvis man ikke har initiativet til at gøre det sjovt kan det hurtigt blive kedeligt, MEN dette er også den bedste del af jobbet, man kan selv vælge om man vil have det sjovt, hvem man vil snakke med og det har dette arbejde egenskaben til at give dig friheden til.
Fordele
Godt arbejdsmiljø
Ulemper
Ikke så klare regler
Super dejlig arbejdsplads, gode kollegaer og man kommer til at snakke med en masse forskellige mennesker hver dag.
Fordele
Gratis frugt
dygtige chefer, gode til at lære fra sig og du får lov til at udvikle dig hvis man har mod på det.
Fordele
cheferne
Ulemper
dumme kunder.
det er en rigtig gode arbejdes plads med masser af fælleskab
En typisk dag på jobbet var når man skulle møde tidligt op på arbejde, de bedste vagter var om morgenen, så der sættes brød, nye frostvarer og diverse op til åbning. Den sværeste del af jobbet er næsten at kunne være flere steder på én gang. Den bedste del af jobbet, er når man får sendt kunder afsted med en tanke om at have givet dem en god oplevelse og en god dag. I tiden lærte jeg hvordan man skal tackle flere situationer samtidigt og hjælpe dem der har brug for det.
Ulemper
Korte pauser på lange dage, med stor mulighed for at blive hevet tilbage på arbejde og den tid ville indgå i selve pausen.
Her lærte man vigtigheden ved salg, service samt nye forretnings muligheder. Ville ikke være min Netto tid for uden
Der er altid et godt antal mennesker i butikken. Alle medarbejderne er sjove og meget snaksalige.
Ulemper
Korte pauser
Som ung mand netto var en af de mere spændende job jeg har haft, sad i kassen dagen ud evt, tømte butikken for pap, og opfyldning af varer, og når kunderne var i nød var man servicerende og hjalp dem godt på vej. især kollegaerne gjorde os at man havde en god arbejds indsats sammen
Fordele
morgenmad, frugtordning.
I've had some really good years overall in Netto, but it's a tough environment, you're being pushed to your limit, I've hurt my knees by over working. More than necessary are expected of you. But I've met some great friends through Netto, and I've had some amazing bosses that made work worth it. Overall I'm happy about my job there.
Fordele
Young managers, discount, free food and drinks on long days, flexibility, great coworkers
Ulemper
Long days, lots of physically hard work, annoying customers.
langsom og kedelig arbejdstimer. søde kollegaer. god stemning.
Når man er ufaglært forventer man ikke det bedste arbejde, men selv med den tanke har netto skuffet mig. Det kommer nok an på personlig smag, men hvis du ikke er til rod kan netto helt klart IKKE anbefales, da det er noget jeg har set i alle de nettoer jeg har arbejdet og været afløser i. Varene står for det meste ikke på deres pladser på grund af de såkaldte "spotvarer", som kunderne nyder glæde af, men som er et rent mareridt for medarbejderne. Kunderne ved ikke hvor spotvaren skal stå og ender så med at stille den på et eller andet tilfældigt sted i butikken, eller ved nogle varer der med tilnærmelse ligner at det er den samme. Det betyder at man skal gå med returvarer konstant for at det ikke hober sig op med rod, og nede på spothylderne er det endnu værre. Spothylderne ender altid med at blive én stor bunke rod som man konstant skal trimme i. Så hvis du ikke er til rod så undgå helt klart netto. Et alternativ kunne være større supermarkeder som Føtex, Kvickly og Meny. I min netto var vores lager så rodet at man næsten ikke kunne komme frem og tilbage med nogen paller. Alt det der skulle retur til Arla, og brødmanden kunne man ikke få fat på, da det lå begravet i paller, ligesom man ikke kunne gøre rent fordi gulvmaskinen ligeså lå begravet i paller. Arbejdsplanen kan være lige så rodet da du lige pludselig kommer til at være afløser i andre netto butikker, du kan blive kaldt på en spontan vagt konstant. For det meste kender man også sin arbejdsplan 5 uger frem, men nogle chefer (inklusiv mine), har kun haft en plan 1 uge frem! Her kommer det an på personlig - mere...
Fordele
Godt miljø (For det meste), blandede opgaver, gratis frugt, ok fordele ved arbejdet (biografbilletter, julegaver, koncerter)
Ulemper
Spotvarer!!!, For det meste rodet i både butik og på lager, irriterende opgaver (kassemedearbejde, grønt, trimme), ustruktureret, kedeligt om aftenen
En typisk dag i netto, var at sidde i kassen lige indtil lukketid. jeg sad altid i kassen, med mindre der var ingen kunder... så skulle jeg enten gøre rent eller sætte vare på plads. Jeg lærte det meste af hvordan en såkaldt "kasse" virker. ledelsen var nogen gange god og andre gange dårlig. Det har været nogle tidpunkter hvor jeg følte at ledelsen ikke rigtig tog sig sammen. Hvis jeg fik et job igen, ville jeg gøre nærmest alt for ikke at sidde i kassen. Jeg vil gerne gøre alt andet, så længe det ikke er nødvendigt at jeg sidder i kassen.
Fordele
gratis måltider... Lange pauser.
Gode søde kollegaer Dejligt sted at arbejde og skønne kunder
Fordele
Gratis frugt
Ulemper
Presset
At arbejde i Netto var fint nok og der var mange søde medarbejdere. Der var dog et problem med udbytning af vagter. Jeg havde en episode, hvor jeg havde en aftale, som jeg ikke kunne rykke, og ingen af mine medarbejdere ville bytte vagt med mig, da jeg skrev rundt. Til sidst måtte lederen tage over og tildele vagten til en.
Der er et godt fællesskab, man kan altid spørge om hjælp hvis, der er noget man er i tvivl om, men kan godt savne udfordinger, synes ikke der er nok udfordinger til aftenholdet, man kører let træt i sit arbejde, hvis man kun har aftenvagter, da det mere eller mindre er det samme på hvervagt.
Fordele
gratisk frugt og grønt
Ulemper
At man som 1. assistent ikke kan holde sin pause uden afbrydelser om aften.
I den netto jeg arbejdede i, i jyllinge, var vi et positivt, grinende, energisk team der altid havde det sjovt. Der var næsten aldrig nogle sure miner eller skænderier... Vi var alle glade for hinanden, fungerede perfekt i samarbejde med hinanden!
Fordele
Godt kollega sammenhold
Mangelfuld arbejdspads, der kunne gøres ting for at miljøet blev bedre
Der var tit travlt, skulle mange ting at gange, men vi unge er ikke altid hørt.
Fordele
Travlt
Ulemper
Ikke hørt
Netto er en god arbejdsplads, for dem som vil have hyggelig arbejdsplads, hvor man sjældent for stress. Der er altid noget at lave, men det foregår somregelt altid i et fornuftigt tempo. Der er altid god stemning og en god atmosfære.
Fordele
Gratis frugt og kage
Lærte alt om hvordan en butik fungere i dag. Brød mig ikke om måden som ledelsen fungere.
Fordele
Kolleger.
Ulemper
Ledelse.
  1. Medarbejderanmeldelser