Netto ApS & Co.KG

Netto ApS & Co.KG anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 577 anmeldelser
Medarbejderne var sjove og vi kunne stadig være seriøse på arbejdspladsen
Fin arbejdsplads, men deres chef var dårlig og havde ikke rigtig styr på tingene, hun var væk 90% af tiden da jeg arbejdede der (ferie, syg eller bare ikke tilstede)
Fordele
venlige mennesker
Ulemper
dårlig til at guide medarbejere
En af de bedste og sjoveste arbejdspladser jeg har været i. Mens der bliver arbejdet er der sjov men den når aldrig over grænsen til hvor kunderne føler sig dårligt behandlet.
Fordele
Søde chefer. Gode vagter. Kassebetjening
Ulemper
Hårdt at fylde op.
Jeg havde nogle dejlige kollegaer i Netto, men de fleste sagde desværre op efter en måneds tid, da det er et rigtig hårdt job. Når man starter sidder man som regel en uges tid i kassen, før man kan komme ud "på gulvet". Da jeg startede i sommerferien, blev det til en uge med 7 timers vagter, og en halv times pause. Den første uge var rigtig hård, da jeg skulle blive siddende i kassen hele dagen. Det betød dog også at jeg lærte at bruge kasseapparatet rigtig hurtigt, og jeg lærte at føre nogle hurtige men gode samtaler med mine kunder. Den bedste del af dette job var mine kollegaer. Min chef gav mig rigtig mange vagter, og jeg følte mig presset til at tage dem allesammen.En anden ting jeg syntes Netto godt kunne lave om på, er madspildet der foregår i deres bager afdeling. Hver aften smed vi en stor skraldesæk med mad ud, og vi kunne blive fyret som medarbejdere, hvis vi tog noget af brødet.
Fordele
Gratis frugt og grønt
Ulemper
Hårde arbejdstimer og ingen rabat på varer
Netto var min første arbejdsplads, hvor jeg blev taget rigtig godt imod at både kolleger og min chef, og jeg ville nok stadig arbejde der i dag, hvis det ikke var fordi at vi fik en ny chef, som ville det hele anderledes, og lavede andre regler for hvad vi måtte som personale.. En typisk dag på arbejdet kunne bestå af mange forskellige ting, lige fra opfyldning af varer, til at sidde i kassen. Opgaverne var meget varierede, og gjorde at arbejdet ikke føltes så ensformigt, selvom arbejdsdagene godt kunne være lidt lange. Den bedste del af jobbet var helt sikker kollegerne, deres gode humør, og at man altid kunne have det sjovt sammen, samtidig med at man var produktiv. Jeg lærte en hel masse om teamwork i Netto, hvilket har hjulpet mig både i hverdagen og i skolen. Det sværeste ved jobbet, var da jeg fik ny chef, vi kom ikke specielt godt ud at det med hinanden, og det var også grunden til at jeg valgte at sige op.
Fordele
Næsten gratis frokost, gode kolleger
Ulemper
Ikke nogen specielle ulemper
en typisk dag forgår i et dynamisk og engageret miljø med gode kollegaer. Hvor man hele tiden udvikler og udfordre sig selv.
Fordele
frugtordning, personalrabat
Stille og rolig hverdag på jobbet. Jeg lærte at håndtere forskellige typer kunder og opsætning af varer.
Fordele
Gratis Frugt
Ulemper
Sure kunder
Fast pace environment, but excellent work place and always time to have a banter. Room for development and building careers.
Super fin arbejdsplads, der var plads til alle og enhver. Folk mødte glad ind, og fik ydet en god service
Fordele
frisk frugt, samt frokost
Ulemper
Træls tidsrum i pruserne
Netto, Silkeborgvej 82B, Herning er et fantastisk sted at arbejde. Kollegaerne er de mest søde og imødekommende, derudover butikschefen som var ansat da jeg var der (Louis) var super imødekommende, meget forstående og rigtig sød. Jeg lærte super mange ting i løbet af min periode i Netto. Stedet er fyldt med god energi og positive tanker, så man bliver aldrig træt af at være på arbejde, om det så er weekend, hverdag, morgen eller aften.
good environment, helpful staff but not more shift though.
De var glade for at have mig i kassen, fordi jeg var effektiv og havde meget lille difference ift. de andre ansatte, så jeg skulle sidde i kassen hele dagen, hvilket ikke var en del af aftalen ved jobsamtalen. Det er rart at komme ud og strække benene på gulvet en gang imellem, så det ville jeg gerne have været også. Ledelsen var dårlig - dårlig kommunikation og samarbejde med kollegaer, hvilket prægede hele miljøet på arbejdet. Søde og lærerige kollegaer. Ledelsen var dårlig til at overholde lovmæssige regler mht. ungarbejdere. Der var tit uoverensstemmelser mht. pauser - de forskellige ledere var ikke enige om, hvor længe der måtte holdes pause. Jeg lærte at være selvstændig og finde på noget flittigt at lave, når der ingen kunder var (f.eks. oprydning af hylder nær kassen) - I dag er der ny ledelse og nyt personale i butikken.
Fordele
Gode medarbejderfordele
Ulemper
miljø
man skal være forberedt på lidt af vært både fra kollegaer og kundernes side
Fordele
møde nye mennesker
Ulemper
ikke alle medarbejder yder deres meste
Great company to start off your career with. Plenty of opportunity for growth. Great people to work with. Good salary, I can confirm all good reviews!
God arbejdsplads, med dejlige kolleger. Tingene kan godt gå hurtigt for sig, så det er vigtigt at kunne slå koldt vand i blodet og bare hæve standarden samtidig med farten.
var glad for mit arbejde, men ikke noget jeg vil arbejde med igen, da jeg syntes det var meget ens formet.
Fordele
gratis hjælp til kiropraktor.
Ulemper
ingen hjælp hvis man var syg.
En typisk vagt er enten fra 8:00 - 16:00 eller 16:00 - 22:00 ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Som servicemedarbejder sidder man i kassen og betjente kunder samt at satte vare op på hylderne, sørge for at der er pænt og overskueligt så kunderne kan finde deres ønskede madvare m.m. på hylderne. Det er også servicemedarbejderens ansvar at sørge for at flaskeautomaten er klar til brug, dvs. at den er tømt og at der er tømt, pænt og rent i rummet hvor flaskerne ender. Om aften står man typisk for at feje, tømme skrald, vaske kanter samt at vaske gulvet og stadig betjene kunder, tømme og rengøre brødhuset. ( Det tager ca. 3-4 timer) ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Den sværeste del er både at skulle betjene kunderne samt at have en ledelse som er efter en med at man ikke får sat hurtigt nok vare op. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Den bedste del er helt klart at have så meget kontakt med kunderne. Selv i helligdage hvor vi er en af de få butikker som er åbne, og der bare er ''flere kilometer'' lang kø og kun to på job, synes jeg alligevel at selv om vi har mega travlt og bokstavelig talt kun sidder i kassen fra 7:45 -18:00 at der er noget hyggeligt over det. Selv om man er stresset, har de fleste alligevel overskud til at smile og føre korte samtaler med hver kunde!
Fordele
Konstant kontakt med mennesker.
Ulemper
korte pauser, mange timer i kassen.
job in productiom environment, working on the line with food products for shops
Fordele
well paid
Ulemper
long hours
Netto er en positiv arbejdsplads og alle er velkomne. Jeg synes personligt at Netto er den bedste arbejdesplads, netop fordi man lærer om økonomi, man lærer at snakke med fremmede mennesker og man lærer helt sikkert at styre sit temperament. Man lærer at være hurtig, at være beskeden og venlig overfor fremmede mennesker. Ledelsen i netto er fantastisk. De er alle glade og hjælper gerne til. Den sværeste del af jobbet er at stå op om morgenen:-) og den nemmeste del er nok at komme i gang:) den bedste del ved arbejdet er kunderne og kollegaerne
Fordele
1 stk gratis frugt om dagen
Ulemper
nogen gange er kunderne rigtig hårde, men det skal der jo være plads til.
Typical is running between putting goods on shelves and the till Good relations with co-workers due to hardship Days would pass quickly because of busy days
Fordele
Easy to get job
Ulemper
Too few employees, too many customers
A typical day at work involves getting in at 6-7 am, and begin to stock up on meat, milk, bread and fruit/vegetables. Then it was time for the store to open at 8/9 am, and then I had to serve the customers. When there were no customers, I had to stock up on alcohol, carrierbags and the things I didn't manage to do before the store opened. I learned that you have to be quick and thorough - the boss WILL find out if you have messed up, or done a good job. The management was, at times, good. There were also times where the management was horrible. 8 out of 10 times, the management was competent and great. My co-workers were excellent - both in regards to training, but also when it came to extend a helping hand. The hardest part of the job, was to learn new things. The most enjoyable part, was giving customers a good experience, and a friendly service
Fordele
Free vegetables, good salary and a great atmosphere
Ulemper
Very short breaks, people not turning up for shifts when they had to.
Vis flere Netto ApS & Co.KG-anmeldelser
Du kan prøve: