Nomeco A/S

Nomeco A/S anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 3 anmeldelser
1,0
Ledelsen dyrker splid og bagtaler kollegaerne. Informationer/ instruktioner er modstridende og mangelfulde. Aftaler omgås - bliver ikke efterlevet. Der bliver brugt oceaner af resurser på bagateler og ingen tid på samarbejde. Psykisk dårligt arbejdsmiljø. Der er visioner i firmaet, men ingen plan om at nå derhend.
Fordele
Ingen
Ulemper
Flueknepperi om en frokostpause vare 25 min. / 31 min. begge dele giver en påtale.
1,0
De behandler medarbejdere som skidt, de støtter op om de forkerte medarbejdere, på trods af deres politik siger, at man ikke å være påvirket på arbejdspladsen, lader HR. formand som ingen ting!
Fordele
Ingen
Ulemper
Alt
2,0
Ledelse af lager i dette firma, er meget psykisk hårdt, der er mange interne kampe mellem afdelingerne.
Der mangler tværfagligt samarbejde i organisationen, således at hver afdeling står meget alene i processerne.

Som leder i dette firma, bliver du utrolig psykisk stærk, da der er meget modgang. Der er interne kurser som er meget givende, og rigtig mange regler, som du skal sætte dig ind i, da der arbejdes under GDP forhold.

Firmaet mangler en struktureret oplæring af ledere, der er meget know how, som du som person selv skal finde frem til.

Dette vil helt sikkert gøre at du bliver en leder som er vant til at arbejde hårdt, og tilegne dig ny viden, og blive meget selvstændig.

Der mangler arbejdskraft på lageret, som leder skal du være parat til selv at deltage i det daglige drift arbejde, og selv træde til og give en hånd med i de daglige lageropgaver, hvilket også kan være sjovt fordi du så har lidt adspredelse i dine opgaver.

Mange møder, og dårlig mødestruktur.

Gammeldags fagforening og tillidsrepræsentanter, således at medarbejderne er for meget bestemmende og imod KPI er og målinger af effektivitet
Fordele
5% rabat i personaleshop
Ulemper
Lave leder lønninger, al for mange timers arbejde