Nordea anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 132 anmeldelser
Godt arbejdsmiljø. Gode kollegaer og rimelige arbejdstider.
I enjoyed every moment working as a consultant at this bank.People and work culture is great.They are efficient people and yet down to earth.They have snacks too in the evening
Good company.
Lot of learning opportunity

Good Management

Salary is also competitive

good chance to network . It is enjoyable . Work culture very good
I worked on a project within Nordea and found it to be a very good learning experience. Work/life balance is promoted and expected. Management has an open door policy and appreciates feedback.
Det er alt i alt et rigtig lækkert sted at arbejde. Man kan frit vælge hvornår man vil komme og arbjede, dog skal man være under 18 og det er desværre begrænset af hvor meget papir arbjede der er.
Fordele
gode arbejdstimer
Ulemper
begrænset arbejdsforhold
Et afvekslende job med et travlt dag. Det startede med dygtig ledelse og fortsæt med forskellige ændringer til jobkulturen og job beskrivelsen.
Positive and supportive environment.
Engaging stakeholders

Varied project tasks, exposure to the business.

Experiencing different culture, and ways of working
Arbejdspladsen er god, man arbejder selvstændigt, ikke så gode mellemledere. Har haft rigtige mange super gode år i banken og har altid elsket at gå på arbejde.
Fordele
god løn
Jeg blev ansat på en korttidskontrakt, men med sandsynlig lovning på mere/forlængelse og de var frusterende længe om at melde ud, hvad deres planer var for gruppen af medarbejdere ansat på samme tidspunkt som jeg selv.
Der var en konstant omskiften i arbejdsopgaver, med meget kort oplæringstid samtidigt med at man lagde vægt på vigtigheden af arbejdets kvalitet.

Stemningen blandt de ansatte var dog generelt virkelig god og det var det måske største pluse ved arbejdspladsen.
2,0
For the short while, I was there was a purposeful air about making digital transformation happen and for Nordea to catch up with banks making far more use of the digital space.

Management was a little hapless.
Fordele
Good salary, a nice city to work in.
Ulemper
Management
everyone is nice but is a heavy job duty specially when they have big meeting they finish late at night
Fordele
gratis frokøst
This is was an amazing job. I have been practicing finance for so long time, so that I got that job after I graduated was so cool to use it for real with real customers and not longer pretending customer. My goal for everyday, was to learn a new thing and teach a new thing for a customer. - And it was happened.
The hardest part of my job, was to reject loan for people who really wanted but wasn't because of their historic or economic baggrund.
Fordele
There were no limits on what I could try
Ulemper
Healthcare, pension
En rigtig god arbejdsplads og dygtig ledelse. Også de blev dog ramt af krisen, men ønskede stadig af være bedst og give det største afkast til aktionærerne. Det mærkedes meget tydeligt ved store besparelser men samtidig øget effektivitet og indtjening. Det forplanter sig, og giver utryghed og stress.

Nordea har en fantastisk personalepolitik, og prøver altid at finde muligheder og/eller alternativer, hvis der er behov for det.

Jeg har altid elsket og været stolt over at være en del af Nordea, men de seneste års udvikling (samt sygemelding 1 1/2 år) gjorde at jeg ikke kunne se mig selv fortsætte som rådgiver. I et forsøg på at finde en anden funktion i banken, arbejdede jeg det sidste halve år som kunde medarbejder. Et job som blæksprutte trivedes jeg utrolig godt med. Det lykkedes desværre ikke, så jeg fik en fratrædelsesaftale pr. 1/11 2014.
Professionelt, men alligevel afslappet arbejdsmiljø.
Der var telefoner, gæster, osv, men som regel i et roligt tempo.
Fordele
God løn, fleksible arbejdstider, fysioterapi
Ulemper
En del køkkenarbejde
good culture
fun people to work with

bit lack of focus from management
Fantastik arbejdsplads, god kolleger, interessant arbejde.
Fordele
God teamspirit
Eine typischen Tag, war mit verkaufgespräche mit meine angestellten. Gesprächen mit Kunden, Projekt Arbeit.
Das schwierigsten war das Mitarbeiterpflege, und ich wünsche mit nicht wieder Leiter zu werden.

Das besten war die gespräche mit die Kunden und das Projekt Arbeit.

Ich habe gelernt das ich nicht eine Leiter werden will, aber dass ich sehr gern selbständig arbeitet auch mit persönliches ziele. Ich freue mich über eine abwechseln Tag mit mehrere Probleme, dass ich lösen muss.
Börjar dagen 0815, genomgång av ärenden och meddelande som ligger i min kalender dvs uppdaterar min kalender. Startar med att behandla meddelande ifån RKI = danska UC, kontrollerar övertrasseringar som kräver behandling, kontrollerar stoppade betalningar, mycket telefonsamtal med kollegor och kunder en hel del rådgivning om vad som händer när man har fått sitt bankengagemang överfört till inkasso. Hanterar inkomna kundärenden som inkommit för behandling, kundansvarigs skifte, skickar uppsägning av bankengagemang. Svåraste delen är att förklara varför vi har så hög ränta och att man måste betala tillbaka. Bästa delen är mina kollegor vi jobbar i ett team och alla drar sitt strå till stacken så att säga. Mycket eget ansvar och fritt.
Fordele
bra arbetstider, förmånliga luncher, nära till köpenhamns hovedbanegård
Ulemper
långt att pendla, tåg- bussförseningar.
Vis flere Nordea-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Nordea. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
Baseret på 132 anmeldelser