NORMAL Løn og arbejdsgoder-anmeldelser

Se alle 29 anmeldelser
Der var altid gang i butikken, der var en masse at lave, man havde altid noget at tage sig til. også var der også altid en masse søde kollegere
Fordele
Gratis drikkevare engang imellem
Der var søde kollegaer og ledelsen var god til at tilpasse arbejdstiderne til skolen.
Fordele
Gratis poser
1,0
Jeg anbefaler IKKE at søge job i Normal butikken i Horsens, da chef og endda også distriktschefen, er decideret ligeglade med deres medarbejdere (især ungarbejderne). Her er nogen eksempler: Er du syg, for du at vide, at du skal tage to panodiler og kommer over det og tage på arbejde alligevel. Pauser er sparet væk. Man får altid negative kommentar smidt i hovedet. Du bliver dagligt råbt af. Ungarbejdere ses som slaver og får tit skyld for ting, der er gjort forkert også selvom det er chefen selv, der har stået for opgaven. Chefen selv tager absolut ingen ansvar overfor hendes handlinger. Der er flere gange blevet klaget til distriktchef og hovedkontor over hende, men intet sker.
1,0
Jeg har arbejdet i en Normal hvor vi ingen pauser fik fordi det havde lederen sparet væk, vi blev både råbt af og hundset groft rundt med. Der var en klar favorisering af medarbejdere i butikken og dette resulterede i en meget dårlig arbejdsatmosfære da de favoriserede troede de var bedrestillede end de andre medarbejdere. Jeg synes helt klar man skal finde et andet arbejde hvis der er mulighed for det, da den adfærd som både chefen og samtlige medarbejdere havde ikke var acceptabel på nogen måde.
Der er ikke styr på noget.
Fordele
Sjove varer og god butikskæde
Ulemper
Dårlig ledelse og atmosfære
Møde ind tidlig morgenen, spise morgenmad sammen med kollegaer, pakke vare ud og sætte dem på plads, betjene kunder.
Jeg har lært hvordan en normal arbejdsdag foregår, samtidig med selv at få en normal døgnrytme og harmoni i hverdagen. Lærte også at alle skal have lov til at være her og ikke være så pinlig berørt over mig selv.

Min leder var meget forstående og sød, men bestemt
Det sværeste var at blive en del af holdet og forstå nogle opgaver.
Det bedste var at få brugt en masse energi og møde en masse nye mennesker hver dag og det sammen hold vi fik.
Fordele
gratis morgenmad
Ulemper
ondt i fødderne
God arbejdsplads til at starte sin erfaring med, da man står i kassen, på gulvet samt til tider vejleder og rengører. Jeg havde en dårlig udgang, da det åbenbart er krævet at man dedikerer hele sit liv til butikken og forventes at have 0 sygedage og altid tage vagter for alle, hvis man skal være lukkevagt på trods af at man måske har bedre vejledningskompetencer samt lederegenskaber.
Ulemper
Korte pauser, ingen arbejdsfordele ift. rabatter eller bonusser
Jeg havde i alt 3 chefer i mens jeg arbejde der, så det resulterede i en meget uorganiseret butik. Alt for få timer, men dejlige kollegaer.
Fordele
Gratis drikkevare
Ulemper
Uorganiseret, for få timer
Det er et ganske udmærket sted at arbejde. Det er nogle gode medarbejdere.
Fordele
Ikke så lange arbejdestider men flere arbejdsdage
Ulemper
Chefen var aldrig på arbejde, for lidt løn
Elsker Normal.
drømme jobbet fordi det hele handler om udstillinger og at hjælpe kunder.

jeg kan sagtens stå i kassen men nyder mere at være på gulvet hvor jeg kan bruge min erfaring og min kreative side.
Fordele
bor kun 10 min væk derfra
Ulemper
For meget kasse arbejde. ;)
Vis flere NORMAL-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos NORMAL. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,7