Novo Nordisk, Inc.

Novo Nordisk, Inc. Ledelse-anmeldelser

Se alle 900 anmeldelser
Super kultur. Sammenarbejde og kommunikation, imødekommenhed, og fællesskab med stor anerkendelse for forskelligeheder i personlighed. Godt arbejdsmiljø. Motiverende mellemleder som indrager medarbejder og formidler dagens opgaver godt. Ledere der er lydhør og er hensyntagende til den enkelte medarbejders udfordring. Novo er en rigtig god arbejdsplads.
Firmaet skal udvikle sig det skal den enkelte medarbejder og i samme takt. Respekt for personlighed og arbejdsmetoder så længe mål opnås. Personlige behov gives plads til når der både ydes og nydes.
Fordele
Frihed under ansvar
Ulemper
Teknologi overtager en del job.
Novo er meget topstyret med hierakisk ledelsesstruktur. Mange ledere mangler faglig indsigt og styrer tingene ved masser af tavler. Der bruges enorme mængder energi på at opdrage alle medarbejderne i lean, frem for at have leanspecialistgrupper der sættes ind hvor der er brug for. Mange medarbejdere griner af denne leanopdragelse, som anses som en plage. Når aktionærerne er utilfredse, fyrer man folk indtil de er tilfredse. Så fyrer man gerne dem, der har været sygemeldte med f.eks. stress.
Fordele
Fornuftig arbejdstid
Ulemper
Meget topstyret, ledere mangler erfaring og faglig indsigt, alt for mange unødvendige tunge procedurer, meget hierakisk ledelsessystem, lean bruges forkert
Kvalitets bevidst, dokument håndtering og konstruktiv kommunikation
Dygtig lager og logistik medarbejder med mange års erfaring søger nye udfordringer. Byder på mange års erfaring med forskellige it-systemer indefor lager og logistik samt truck kørsel på alt indenfor truck.
Man bliver meget specialiseret indenfor et smalt område. Det meste er meget strømlinet, sammenlignet med andre arbejdspladser. Det kan til tider være for meget at al skal måles og vejes. Der er mere fokus på aktionærer end på medarbejdere - Tænker her på sidste fyringsrunde.
Fordele
God løn plus andre frynsegoder
Ulemper
Flytter og reducerer ressourcer/medarbejder som det passer ind i forretningen.
En arbejdsplads der ikke giver store muligheder for at rykke op i systemet og få flere udfordringer. Men hvis man er ok med det så er der godt at være.
Fordele
gode pension og sundheds forsikringer
Ulemper
Man er låst fast i sin position/job
En travl og varieret hverdag. Jeg har fået mulighed for at lære mange ting.
Fordele
Personale goder
Ulemper
For travlt
Company culture changed as it grew from a medium sized to big pharma. Managers in many areas are incapable of taking qualified process or technical oriented decisions leading to zero-risk solutions that are costly and wasteful. In average managers are young and have decent soft skills, but lack deeper understanding of the area where they actuate. Initiatives taken to encourage innovation in the organization are not backed up by management.
Fordele
Good worklife balance
Ulemper
Very political work place
Jeg arbejder meget struktureret og er god til at bevare overblikket Jeg er en åben person, der har let ved at tale med andre mennesker Jeg er meget kvalitetsbevidst og kan lide at alt er på den rette plads til det rigtige tidspunkt
På Novo Nordisk finns stora resurser bade för project och projektmedlemmar. Jag hade ett tvåårskontrakt för att delta i en projektgrupp. Jag fick trots min begränsade anställning utbildning och resa på konferenser. Den största nackdelen var pendlingsavståndet ca 180 km per dag tur och retur, restid 2 -3.5 timmar dagligen beroende av trafiken. Jag kan rekommendera NN som arbetsgivare.
Fordele
Generöst rikt företag med många möjligheter och de satsar på alla anställda
Ulemper
Man måste ha goda interna kontakter för att lyckas
Vis flere Novo Nordisk, Inc.-anmeldelser
Du kan prøve: