Pandora Jewelry

Pandora Jewelry medarbejderanmeldelse

Vis alle Pandora Jewelry anmeldelser

Produktiv og sjov arbejdsdag
MARKETING ASSISTENT (Tidligere medarbejder) –  København, Københavns kommune21 juli 2017
Onsdag morgen starter med fodbold i DGI byen kl 7. kl halv nu er jeg på kontoret og dagen starter. I løbet af dagen har jeg flere måder med kollager fra både samme afdeling og på tværs af virksomheden.
Jeg kommunikere dagligt med markederne fra hele verden, her bliver jeg udfordret med takt og tone i forhold til andre kulturer.
Fordele
fantastisk frokost

Andre medarbejderanmeldelser for Pandora Jewelry

Lederskab
Good place, shame didn't get the chance to work there longer
Global Consumer Insights Project Manager (Tidligere medarbejder) –  Københavns kommune27 december 2019
Great place to work, just shame I joined at a time of uncertainty that meant short term contract wasn't extended. Great people, great work and overall fun place to work.
IT Management
Director (Tidligere medarbejder) –  Københavns kommune13 juni 2019
Enjoyed being a part of the HQ IT group. Excellent people and collaborative environment. IT Senior Leadership provided excellent mentorship during my tenure.

The most challenging task was working with the markets to implement a cohesive global platform.
Fordele
Self Managment, IT Senior Management was positive mentor
Ulemper
Severe Corporate Politics Environment
Anfordret profil

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Pandora Jewelry. Vores fællesskab er parat til at svare.

Stil et spørgsmål

Samlet vurdering