Rødovre Kommune

Rødovre Kommune anmeldelser fra medarbejdere i Rødovre

Rødovre2 anmeldelser
Viser alle 2 anmeldelser
Alarmer analyseres via overvågningsværktøjer fra Cisco Prime, HP IMC og Kiwi syslog.
Hvis en fejlen ikke kan løses via telefonen eller ved fejlfinding på switche med SSH og CLI-grænseflade. Så kørte jeg ud og rettede fejlen og her brugte jeg følgende værktøjer: Kabel scanner, fiber scan (JDSU), wifi scanner, Wire Shark, pingplotter. Jeg ydede supports til alle type brugere, herunder installation og vejledning i brug af udstyr hos politikere, forvaltningschefer og support af institutioner. VIP brugere blev supporteret i deres eget hjem, hvilket også kræver en professionel indstilling og empati.

Stor frihed til planlægge arbejdet. Arbejde under ansvar.
Fordele
God personale forening, frihed under ansvar
Ulemper
manglende overblik fra ledelsen side, manglende status møder
Rigtig glad for mit arbejde, min chef og kollegaer. Grunden til at jeg søger nyt job, er at jeg er flyttet til Vordingborg ( Stensved ) og har 100 km. hver vej til job. Efter at have kørt denne tur på 200 km. hver dag, indser jeg at det ikke er holdbart i længden. Samtidig vil jeg også rigtig gerne blive en del at mit "nye" område hvor jeg bor, dvs. arbejde tættere på og blive mere integreret med liver her i syd Sjælland.
Fordele
blanding af vagter i Borgerservice, samtidig med at have sit "omårde" at stå for, og planlægge dagen og arbejdet selv.
Ulemper
langt til job