Ramboll

Ramboll anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 150 anmeldelser
Et stort firma, med mange muligheder. Stor forståelse fra ledelsen Der skal arbejdes, men tid til hygge.
Fordele
Mange muligheder for at udvikle sig
- Senior level sponsorship to help unblock any barriers to agreed initiatives(scope) - Healthy productive environment, where people unleash their creative potential - Opportunity to work according to high professional and engineering standards - And of course, opportunity to help people to do their job better in ultimate perspective (company employees, partners and clients) – to make work easier and more fun and thereby more effective.
Did a student consulting project with this company through a course. This company is incredible. They are thinking much further ahead than most. If you are an civil engineer, consider applying here.
productive og sjovt arbejdsplads, gode kolleger;..
Dagene gik med at dimensionere et enkelt, stort projekt. Det var et vikariat, som kun avere projektets levetid. Jeg lærte at autodagrammere i SEE Electrical. Jeg brugte en del tid på at finpudse mekanismerne i programmet, så tavlerne hurtigt kunne genereres. Belastningsberegningerne var nemme at lave - i regneark. Der fik jeg også lagt kabellængder mellem de enkelte bygninger ind og sat forbrug af til hver enkelt tavle. Det var sjovt. Min kollega, som var el-installatør, var benovet over min brug af regneark til at samle alle oplysninger. Det sværeste var nok at sige farvel til firmaet, da mit vikariat udløb. Men det fik jeg at vide fra starten.
Fordele
Jeg fik lov til selv at bestemme hvor hurtigt jeg fik arbejdet fra hånden.
Ulemper
Ingen frokostordning
This is a fantastic company to work with. It is an IT-consultancy company, and has excellent clients. Team working is Excellent, and always meet the deadline.
Fordele
Beautiful office space, flexible hours
Ulemper
NON
Highly professional but relaxed environment. Helpful colleagues.
Udstationeret hos Ericsson, med gode kolleger. Lærte at håndtere mange opgaver. Ledelsen var ok. Mine kolleger i Rambøll var nogle rigtig flinke og dygtige medarbejdere. Den sværeste del af jobbet, var den mængde opgaver der skulle løses. Den bedste del af jobbet var samtidig den arbejds mængde, da man hele tiden var beskæftiget og ikke følte sig i overskud.
Fordele
Billig god mad.
Ulemper
Transport til og fra arbejde, men selvvalgt.
Vis flere Ramboll-anmeldelser
Du kan prøve: