Region Hovedstaden anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 4 anmeldelser
Sorter efter: Hjælpsomhed | Bedømmelse | Dato
1,0
Dårlig erfaring
Social og sundheds assistent elev (Tidligere medarbejder) –  Praktik i Gribskov Kommune15 december 2019
Jeg blev fyret efter at have været ansat i 2 måneder, uden en ordentlig grund. Jeg indkaldte til et møde, fordi tingene ikke fungerede, men jeg endte med at blive uberettiget fyret
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 1NejIndberet
ved fronten i socialpsykiatrien
relation, aktivering, socialpsykiatri,mentor (Nuværende medarbejder) –  København, D8429 august 2014
i arbejdet med de hårdest udfordrede borgere(dobbelt diagnosticerede og udadreagerende har jeg erfaret at der altid er håb om udvikling af det gode liv via den gode relation, den gode kommunikation og det fælles tredie. Rusmiddelvejledning og specialterapeutisk massage er gode redskaber i dette arbejde som suppleres af livshistoriefortælling hvor interesser og ressourcer afdækkes og aktiveres.
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 15Nej 35Indberet
Lederskab
Region Hovedstaden er for mig en helt optimal arbejdsplads
Funktionsbestemt Overassistent (Tidligere medarbejder) –  Socialpsykiatri4 april 2013
Regionen er en optimal arbejdsplads, idet man har mulighed for kompetencegivende uddannelse og dette vægtes højt
Fordele
uddannelser til medarbejderne og gode menneskelige udviklingsmuligheder
Var denne anmeldelse hjælpsom?Ja 20Nej 19Indberet
Gør krav på denne virksomhedsside

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Region Hovedstaden. Vores fællesskab er parat til at svare.

Stil et spørgsmål

Samlet vurdering