Region Sjælland

Region Sjælland anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 5 anmeldelser
Jeg har haft nemt ved at få arbejde i region Sjælland og har været glad for de arbejdspladser jeg har haft der.
Ledelsen har været forskellige samtlige steder, men jeg er kommet godt ud af det med samtlige.

Jeg synes der er plads til forbedringer ift. Arbejdsmiljøet, hvor arbejdspladserne ofte bliver for store til at uddanne og følge grundigt op på nye sygeplejersker.
En typisk dag på arbejdet består af mig og min makker der møder ind, som derefter går i gang med at vaske og gøre senge klar til patienterne :)
En arbejdsplads med mange jobmuligheder og forskellige arbejdsopgaver/arbejdsområder, samt gode muligheder for at dygtiggøre sig ved at søge kurser for at opdatere sine kompetencer.
jeg lærte hvordan man omgåes på et sygehus, måden man behandler folk på og hele sammenholdet man har sammen.
fik en del viden om medarbejderpleje og hvordan man håndtere svære situationer, man bliver klogere og stærkere som person ved at se og opleve hvordan folk virkelig kæmper for deres liv mm.

- de lagde stor vægt på der var god hygigne og man havde styr på det.

det sværeste var det med at komme helt tæt på personer som man godt vidste ikke kunne overleve, men alligevel gjorde man det fordi det er en del af ens job.
Fordele
god mad
Ulemper
Korte pauser
Vis flere Region Sjælland-anmeldelser
Du kan prøve:
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Region Sjælland. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,4