Rigshospitalet

4,1Balance mellem arbejde og fritid

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Viser alle 17 anmeldelser

en arbejdsplads der er præet af besparelser

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
godt arbejde på trods af nedskæringer

Great place to work

Highly specialised facility, one of the best teaching hospitals in Denmark. Provides an inclusive work environment. One downside typical of all hospitals is the recent nurse shortage.

Dygtige medarbejdere

En dejlig arbejdsplads, der desværre mangler fleksibilitet og ledelse med visioner. Det handler mest om , at få dagligdagen til, at hænge sammen. På næsten alle niveauer, er ledelseslaget pauvert. Dejlig arbejdsplads, med de bedste medarbejdere, der gør hvad de kan.

Udfordrende jobs (MR_scanning)

Har kun positive arbejsudfordringer og glad for selvstændig.

sjov aerbejdsplads

Jeg er frivillig og snakker med patienter når de venter. vi taler om alt og det er en sjov oplevelse at se patienter er glæd jeg taler med dem.

Bedrijf dat enorm goed zorgt voor het welzijn van de werknemers

Er valt vrijwel niets negatiefs te zeggen over Rigshospitalet. De werksfeer was goed en dit zag ik aan het enthousiaste en gemotiveerde personeel. Er werd regelmatig gedacht aan vernieuwing om de kwaliteit van het geleverde werk te verhogen en om het werk voor het personeel aangenamer te maken.

Fordele

Dagelijkse elastiek-oefeningen om de spieren te rekken

glad og meget åben lært mange nye sytem venlige til alle hvis chef er dåglig at man skal komme til tiden

Fordele

gratis frokoster

Ulemper

korte pause

Collaboration productive.

I'm good kok patient , meany experience culinary,i use to work with a group s to create a good team ,I was working in different restaurants in Copenhagen ,I have a knowledge haw to manage food as there's temperature,good hygiene,im a person healthy responsible.Thanks

Fordele

Kort pauser

Ulemper

Sundhesply

Ledelsesmæssigt ufdfordret

Stedets organisatoriske struktur vanskeliggøre en sammenhængskraft

Fordele

flextid

godt samarbejde alle faggrupper imellem

øjenafdelingen er desværre nedlagt i den form, den var og er nu ude funktion af rigshospitalet

Fordele

lille enhed alle kendte alle

Ulemper

den er nedlagt

gode kolleager

den sværeste del ved jobbet er at vi er for få mennesker til at løse opgaverne

Fordele

gode kollegaer

Ulemper

for få mennesker

dynamisk arbejdsplads

God og dynamisk arbejdsplads, hvor medarbejderne er der for patienterne.

Arbejdsplads med dygtige medarbejdere/ kollegaer

Rigshospitalet: et godt sted at være. Møder mange forskellige mennesker med forskellige kulturer og baggrunde

Fordele

Afvekslende dage med udfordring

Ulemper

I perioder lidt for travlt- synes ikke man har ydet en god nok service til patienterne

Productive and fun workplace

Great workplace, Challenge and good work enviroment. Excelent salary. Flat structure to management. Learned a lot. contuning education.

god t arbejdssted gennem 27 år

Afvekslende hverdag med store udfordringer,stort flow af medarbejderstaben udmærkede kollegaer og leder

Fordele

betalt frokost

Ulemper

stort flow i medarbejderstaben

High Level hospital with all the high experience placed in this main hospital.

quality medical treatment with a very well trained and experienced staff. The hardest part of the job is the reality of loosing some of the patients. The most enjoyable part of this job is being able to see patients making full recoveries.

Fantastisk

Rigshospitalet er en arbejdsplads hvor den faglige stolthed er gennemgribende på alle afdelinger. Tværfaglighed og rummelighed er en stor del af Rigets værdier, og man kan kun være stolt af at arbejde der!

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Rigshospitalet. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 17 anmeldelser

4,1 ud af fem stjerner til Balance mellem arbejde/fritid
3,6 ud af fem stjerner til Kompensation/Fordele
3,4 ud af fem stjerner til Jobsikkerhed/Forfremmelse
3,5 ud af fem stjerner til Ledelse
3,8 ud af fem stjerner til Kultur

Anmeldelser af Rigshospitalet efter lokation

Få mere at vide om Rigshospitalet på populære lokationer

• Virksomheder
  • Rigshospitalet