Rockwool Group

Rockwool Group anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 123 anmeldelser
Rockwool International A/S (RI) er en stor dansk baseret international virksomhed med hovedsæde i Roskilde og produktions faciliteter over det meste af Europa, I Canada og USA samt i fjernøsten: Indien, Malaysia, Thailand, Kina Som projekt chef I R&D var min hverdag meget varieret, omend der var fokus på de projekter jeg enten ledede eller var projekt deltager I. Der var en høj grad af frihed under ansvar og mulighed for at præge sit eget arbejde, hvilket jeg fandt meget inspirerende og givende. Jeg lærte at agere i en stor international virksomhed og i mange forskellige kulturer, samt at agere i en ganske politisk organisation. RI er familie ejet og i mange år styret af familien Kähler. De seneste to CEO's har dog ikke været del af familien: Den næstsidste CEO som sad I godt 10 år var en hollænder som havde været i firmaet i over 15 år før han overtog ledelsen. Den seneste CEO er svensker og kommer fra en stilling I ABB. Han har naturligvis sammensat en ny leder gruppe og er godt i gang med at få firmaet mere fokuseret end under den tidligere ledelse. Der har under den nuværende R&D direktør - som kom fra Velux og har været hos RI I godt 6 år - været et spændende skifte fra kontrol til ledelse under ansvar. De seneste par år er pendulet dog drejet tilbage imod fokus på kontrol, hvilket er fint for at få bedst og hurtigt udbytte af engineering aktiviteter, men jeg mener det er begræn-sende for udviklingsaktiviteterne - er dog næppe repræsentativ for holdningen i toppen af firmaet. Kollegerne i RI samt i datterselskaberne er som en stor familie. Der er en høj grad af - mere...
Fordele
God kantine, gode kolleger, gode arbejdsbetingelser
Ulemper
meget politisk organisation som kunne være langsommelig og udfordrende at agere i
Rockwool International er en virksomhed med lange traditioner fra egenskab af familien Kähler som nu gradvis er ved at slippe taget og dermed har fået gjort virksomheden endnu mere professionel. Kan kun varmt anbefale RI.
Fordele
Godt produkt. Gode kolleger. Spændende opgaver. Masser af muligheder for udvikling.
• Part of marketing team preparing a Business Plan for next 5 year • Provided competitor research assistance to Operations Manager, gaining valuable hands-on experience
Vis flere Rockwool Group-anmeldelser
Du kan prøve: