Sønderborg Kommune
Sønderborg Kommune medarbejderanmeldelse

Sjovt arbejde med børnene, dog gives af ledelsen kontant press på dagplejeren samt upålidelige udtalelser.

29 december 2019
Et krævende job med 48 timer i ugen, men et positiv arbejde med børnene. Desværre ingen form for opbakning af ledelsen, tværtimod konstant Press på medarbejderen, ofte skiftende tiltag i den pædagogiske målretning. Ingen social samvær med kollegaerne, ofte stillet alene med problemerne, ledelsen favoriserede vuggestue i Gråsten/Rinkenæsområde og sørgede for, at dagplejerne blev fjernet med den ikke beviste påstand, at der ikke var børn nok. Derfor er der ingen kommunal dagplejer i Rinkenæs mere, trods stigende børnetal.
Balance mellem arbejde/fritid
Kultur
Tilsvarende anmeldelser
11 februar 2020
sos hjælper (Tidligere medarbejder) - hjemmeplejen fjord
de forhold jeg fik stillet i udsigt ved jobsamtale , passede på ingen måde.
8 august 2016
Administraivmedarbjder/ Bibliotkar (Tidligere medarbejder) - Sønderborg kommune
Sjov arbejdsplads- du ved aldrig hvad dagen bringer, Jeg har lært hvordan den daglige gang er på en skole. Med mange spændende opgaver- Alsidige opgaver. Jeg fik lov til mange tin -fordi jeg selv var åben og imødekommende i forhold til opgaver.. Ledelsen var ok. Kolleger også super søde og hyggelige at være sammen med.. Jeg syntes jeg fik lov til mange ting-så har ikke haft det svært- Hvis jeg var i tvivl- Fik jeg den hjælp jeg behøvede. Det bedste ved jobbet. Mange forskellige opgaver i selvskab med mange søde og forskellige kolleger. Det bedste ved jobbet- fik lov til at være medbestemmende med mange ting Kunne komme med indput som også blev brug. Var meget gld for at være der.
Fordele
Ferie når mine børn også havde ferie.
Ulemper
Kunne ikke blive ansat.
7 juli 2016
Centralvagt / vagthavende navigatør (Tidligere medarbejder) - Sønderborg
Givende at være med til at bygge centralvagten op, mange timer, meget overarbejde.
Jeg har lært en masse om god ledelse og vigtigheden af god og saglig kommunikation.

Mellem ledelsen og den evige omstrukturering, gør at arbejdet mister sin værdi.

Rimlig gode kollegaer.

Der laves historier i krogene, og fortælles en del usandheder.

Det bedste er at skabe noget sammen med gode kollegaer.
Fordele
Selvstændighed og dejlig udsigt
Ulemper
Mange timer, på skæve dage