Salling Group

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 40 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 45 anmeldelser

God arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Et rigtigt godt sted at arbejde. Gode kollegaer Godt arbejdsmiljø God stemning Ikke to ens dage

Fordele

Peronalerabat

Ulemper

Dårlig pauseplanlægning

Dårligt drevet ledelse

Havde en helt igennem forfærdelig tid som optæller for Aarhus holdet, hvor den daglige leder (Micheal Isaksen), forskelsbehandlede mellem kollegaerne med hensyn til arbejdsfordelingen og mødestederne.Vil ikke anbefale nogen dette job.

malo

muy malo, no lo recomiendo, malos tratos y discriminatorios

Very good

The company has been a great experience and I think it’s a good experience to have to work for them. Nice hr department for the first time in the first month they help

Travl og utaknemmelig

Der er muligheder for forfremmelse i Salling group, men 80% af varehusende kan en leder ikke holde fri uden telefon opkald og umenneskelige arbejdstider.F.eks. 55 timer i ugen, og bliver kun betalt for 37 timer.Har oplevet, set og hørt om flere der ikke er blevet behandlet særlig godt.Og med det er lønnen presset i bund.Der er folk der har en næsten 4 års uddannelse der går for under 20k om måneden.

Løn

Hvor meget får en servicemedarbejder indenfor frugt og grønt i løn?

lav løn

Kun 26,8 kr. for natten timer og ingen bonus for arbejde på koldt lager.Den grundmånedsløn indsats er heller ikke høj.

Stressende for en ung pige at arbejde i.

Jeg var ikke særlig glad for at arbejder hos Salling group. Men jeg har lært at håndtere forskellige ting, hvilket har hjulpet mig med at vokse som en person.

Fordele

Gratis frugt og grønt

Ulemper

Svære tider og usympatiske chefer

Et meget kontant miljø

En spændende virksomhed, hvor der virkelig sker noget, men ikke præget af et specielt godt menneskesyn - medarbejdere er en ressource.Der sættes ikke nok pris på de menige medarbejdere, som jo er dem, der i sidste ende løfter de daglige opgaver og lægger en stor del af deres liv i virksomheden.

Fordele

Spændende opgaver. Gode medarbejderarrangementer

Ulemper

Ikke gode til work-life balance. Ikke behørig kompensation.

H

Det var en del hårdt fysisk og psykisk, men søde mennesker

Udviklende

En udviklende arbejdsplads i et konkurrencepræget miljø

Udviklende arbejdsplads

En udviklende arbejdsplads, hvor der hele tiden er fokus på at optimere arbejdsgange

No no no

Worst place to work !!!they just want you to work like a robot..no yearly wage raising no matter how hard you work during the year

Fordele

None

Ulemper

Just a waste of time

spændene

jeg har arbejdet i Netto og Lidl. Jeg synes mere om Lidl end Netto fordi at man mere var på guld end kasse. Jeg er en meget aktiv menneske, og derfor ville ud og bruge min energi på helle kroppen

Varmt

Det er meget varmt at abejde inde i en mascot, og man får ondt i nakken. Ellers er det fint.

Fordele

Gratis frokost og gratis slik

Ulemper

Det er varmt at gå inde i en Mascot

fint ung arbejde

ganske udemærket arbejde for personer under 18 meget andet er der ikke at sige

Allot of work with incompetent people

The work itself was not difficult, but 80% of the employees are just incompetent who could hardly count properly, they lack management skills in having a good overview of the work in hand and as such most of the work came on just a few guy’s shoulders. Nobody is taking responsibility.

Rigtig god arbejdsplads

Fortræffelige chefer i kundeservice - og et kanon arbejdsmiljø.

100

Helpful and friendly staff, but not that many opportunities to grow

En sløv oplæring og demotiverende job

I forhold til jeg var 15 og det var mit første job, manglede der især mere omfattende oplæring. Jeg var meget uansvarlig dengang, så manglende engagement har selvfølgelig bidraget til mine usunde tendenser.

produktiv arbejdsplads

en samlet god vurdering, dog var jeg ungarbejder der og vilkårende var knap så fantastiske.. fik dårligere ryg af at arbejde der. men u dover det var det en fantastisk arbejdsplads med en genial chef der tog brilliant hånd om kunderne og om sine ansatte.

Fordele

fantastisk chef

Ulemper

ryg skade pga. stole og løft af tunge tung

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Salling Group. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 45 anmeldelser