Salling

Salling anmeldelser fra medarbejdere

Viser alle 3 anmeldelser
Nemt, sikkert og interessant.
Nye udfordringer hver dag.

Godt samarbejde og fin kommunikation.
Fordele
Madbillet
Ulemper
Hårde vagter (tidskrævende)
Jeg ser frem til at være en del af Salling. I min tideligere arbejds erfaring har jeg haft en store glæde af at være en del af det steder jeg har arbejdet for. Det har været sjovt og værdifulde arbejdspladser.
Fordele
Gaver
Ulemper
korte pauser
En typisk dag på arbejde starter med at jeg møder ind og tæller kasserne op, derefter går jeg en runde i afdelingen og ser om alt ser pænt ud, derefter går jeg i kælderen og ser om der er kommet nye vare som vi skal have op i afdelingen, hvis der er nye vare, forgår det i tidsrummet 9-10 efter kl 10 bliver alt pakket væk også fokusere jeg kun på ´kunderne, og deres behov, så de altid går smilede og tilfredse fra afdelingen. hvis der kommer nogle mellerum hvor jeg ikke har særlig travlt, bruger jeg tiden fornuftigt på at ringe til kunder hvis der er kommet vare hjem til dem fra Århus, eller reparationer tilbage fra vores syreske som er klar til afhentning. fra kl 18-20 må jeg igen begynde at fylde op med nye vare, hvis der ikke er travlt med kunder, da kunderne selvfølgelig altid kommer i første række.
Fordele
En hammer god uddannelse
Ulemper
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Salling. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,7