Semco Maritime

Semco Maritime anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 76 anmeldelser
Det var et meget nyt arbejde for mig, men jeg fik hjælp og al den støtte jeg havde brug for at komme ind i jobbet. Gennem hele min tid havde jeg det rigtig godt på arbejdspladsen mellem mine kollegaer og arbejdsopgaver. Et arbejde og miljø jeg ville være glad for at vende tilbage til.
Selvstændigt arbejde med ret til at træffe beslutninger for at daglig dagen fungerer.Mange positive oplevelser med udenlandsk arbejdskraft.
Jeg er kemiingeniør som arbejder i et firma som er præget af el- og maskiningeniører.
Jeg har lavet forskellige arbejdsopgaver, og jeg synes at folk er rigtig flinke og hjælpesomme.
Semco Maritime is an engineering, manufacturing and installation company within M&E - mainly within energy and maritime.

My job was both general management assistance and also much project follow up / steering groups with focus on percentage of completion and claims.
Fordele
Exiting and my first job
Ulemper
Many "cow boys" in the middle management. Many conflicts.
Oplysning CV uvedkommende.
Denne side spørger om ting som ikke engang vedrører arbejdsgiver
Var i en afdeling hvor der var fart på, skulle lære en masse nye ting hvilket kollegaerne var god til at lære mig.
Dejlig uformel ledelsesstil hvor man ikke blev målt og vejet hele tiden
Det er mange år siden jeg forlod virksomheden så min vurdering er ikke relevant.
Høj sikkerhed er et must, har fået mange gode kolleger og mange sjove oplevelser
Fordele
At man har set hele verden
Ulemper
Der går for lang tid inden man får sine udlæg tilbage
Semco er en arbejdsplads hvor man kommer til at prøver mange forskellige typer arbejde, Man lære hurtigt at klare sig selv, da det ofte ikke er til at komme i kontakt med ledelsen p.g.a feks, tidsforskel på arbejdsplads og kontor.
Til gengæld er det næsten altid til at få fat i en kollega, der kan hjælpe en vidre, det sværeste del er helt sikkert, at man aldrig ved hvornår man skal på arbejde, og det bedste er, at når man er ude, så er der ingen der blander sig i arbejdet.
Vis flere Semco Maritime-anmeldelser
Du kan prøve: