Sitel anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 10.520 anmeldelser
1,0
Til at starte med bliver du lovet guld og grønne skove, både med løn og fleksibilitet og god kollega karma. Det var så den største omgang pis!!! Lorte løn, lorte chefer og lorte arbejde. Du kan aldrig gære det godt nok, og hvis du så nogensinde klare det okay, bliver det ikke nævnt. Der er kæmpe forskels behandling fra både undervisere og chefer. Er du en af dem de ikke kan lide, skal du nok hurtigt finde ud af det! Aldrig har jeg været på en dårligere arbejdsplads. Kæft hvor er det bare spild af liv at være der! GØR JER SELV DEN TJENESTE, IKKE SØG DETTE JOB!
Fordele
Ingen. Yderst belortet
Ulemper
ALT
Good place to work, good opportunities, meet some great people. working culture was ok. I was working closely with my manager and stepping in when he was absent to help take care of the team.
1,0
En arbejdsplads der presser og presser. Ordrer kommer fra toppen, som bliver sendt videre nedaf. I sidste ende går alle med stress og føler sig presset på arbejdspladsen. Rigtig gode kollegaer og fantastiske mennesker, men dårlige beslutninger der bliver taget fra den øverste ledelse synes jeg.
Fordele
Gode kollegaer
Ulemper
"Man holder ikke mere end en måned hos Sitel" - sagde folk rundt i byen
2,0
Åhh ja mødte ind hyggede med kollegaerne inden start. sad på telefonen og hjalp kunderne med diverse problemer. rigtig spændende job. elsker at have med kunder at gøre. ledelsen var til genglæd ikke særlig god. Det er derfor jeg søger videre.

Den bedste del var kunderne og kollegaerne.
Vis flere Sitel-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Sitel. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,5