Knap til afspilning af YouTube-video
Storm Group

Storm Group anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 45 anmeldelser
Ved at arbejde hos Storm Group har man gode indtjeningsmuligheder og kan arbejde sig op i hierakiet - men man skal ville det! Arbejdet hos Storm kræver, at man yder sit bedste hver dag og ikke giver op efter de dårlige dage, og fortjenesten af dette vil du i høj grad kunne se på din lønseddel. Du møder dagligt ind til et energisk kontor med mange unge mennesker, som er klar på en ny dag. Folk er glade og har det godt med hinanden. Dog skal man være klar på meget lange arbejdsdage, lang transport og bryde sine barriere. Jobbet kan nem fylde (for) meget i din daglig dag, så man skal selv være gode til at holde balancen mellem arbejde og fritid.
I min tid hos Stormgroup har jeg fået en masse nye indtryk og lært en hel masse omkring salg, både teoretisk men også praktisk.
Derudover har jeg også fået mig en god del nye venner som man kan have det sjovt med både når man er på arbejde men også i sin fritid. det er en kanon arbejdsplads med enormt meget mulighed for at udvikle sig, men også få noget erfaring og nogle succesoplevelser.
Storm Group er et sted, hvor mulighederne ikke mindskes - Personligt og karrieremæssigt.
Men det er bare bonuserne, der løber sammen med hårdt arbejde.

Det er et team spirit og enhed, der virkelig forbløffer mig.

- Høj energi

- Dejlige mennesker

- Lederne og coacherne er faktisk opmærksomme på hårdt arbejde
Storm Group er en fantastisk virksomhed, hvor du kan få hjælp til at udvikle dig selv til at blive en bedre person.
Fordele
Intet loft på løn, man udvikler sig hurtigt og flytter sine grænser
Massere af muligheder for at styrke sine kompentencer inden for kommunikation og salgsteknikker
Jeg kan personligt rigtig godt lide at arbejde for storm group! Det overstiger alle mine forventninger. Man får rigelig med hjælp og støtte for at blive god til arbejdet. Jeg elsker arbejdsmiljøet fordi alle bidrager til en positiv stemning og sørger for at hinanden har det godt. Jeg arbejder i Aalborg og kan klart anbefale det. Du skal dog være klar til at bryde nogle barrier og være meget udadvendt.
Storm er et f*cking fedt sted at arbejde. Det allerbedste ved det er, at alle der arbejder her vil det samme; nemlig udvikle deres evner som sælger. Havde selv ingen erfaring før jeg startede, men har haft nogle helt igennem vilde dage i felten. Men man skal ville det, og gide lægge tiden, mentaliteten og evnen til, for ellers synes jeg man skal blive hjemme, hvis man bare ét sekund tvivler på sig selv. Kast dig ud i det! Prøv noget nyt!
Som en del af Stormgroup familien, bliver man en del af et team med massere af positiv energi, en fælles unit som står sammen. Og gennem repetitiv salgs træning hver morgen, har du mulighed for at udvikle dine kompetencer indenfor salg, kommunikation, coaching og ledelse. Igennem en motiverende lønmodel er der heller ingen grænser for din indkomst.

Enorm spænende og anderkendte projekter/kampagner som, Marley spoon, kræftens bekæmpelse og red barnet gør dialogen med kunden reel da man selv står 100% inde for projektet.
Fordele
Personlig udvikling, Team-spirit, god løn (intet loft).
Fedt at være del af en ung kultur, hvor der er plads til sjov og ballade men samtidig fokus på min udvikling. Mulighed for at udvikle coach- og lederkompetencer. Man skal kunne lide at snakke med mennesker.
Det er dejligt at møde ind hver morgen til hold af mennesker hvis mål er det samme og sammenspil bare spiller. Vi stræber alle efter at blive bedre til det ene eller det andet og vi hjælper altid hinanden om at nå de mål. Vi vokser som enhed.
2,0
Ikke det bedste på jorden, men hvis man virkelig trænger til penge så er det fint
I have been working for a few months for Storm Group and gained great experience.
Hos Storm Group er der det vildeste fællesskab! Du møder så mange fantastiske mennesker igennem jobbet og får de bedste muligheder for at udvikle dig.
Interessant hverdag, med stor udvikling for grænserykning. Man skal have næsen for salg, men ligeså meget for konstant nye mennesker og nye relationer på kort tid.
Fordele
Godt team, god energi og mulighed for god løn
Ulemper
Stå på gaden, ikke plads til fejl.
1,0
street seller with very low base salary and you would have to rely on commisions. very intimidating to approach people and almost force them to sign up to a subscription you would not even do yourself.
Officielt svar fra Storm Group
7 november 2018
Dear sender

I am sorry to hear about you experience. This is definitely not how we intent to run our business.

Many like to speak to new people every day, but unfortunately it is not for everyone. We have a large focus on training, trying to give to our employees the best competencies and help them succeed.

I am sorry to hear about your experience, and I would like very much to get some more feedback from you.

You are more than welcome to contact me on +45 27790437 or job@stormgroup.com

Kind regards

Sandra Misfelt, Talent Attraction, Storm Group
Man siger ja til en dynamisk hverdag med fart over feltet, hvor der er høj fokus på udviklingen af den individuelle medarbejder, og det teammæssige achievements.

I Storm Group er fundamentet lagt for enhver der har interesse for iværksætteri, ledelse, salg og personlig udvikling. Til daglig er man omringet af andre ambitiøse unge, der er villige til at sparre med- og udfordre en.

Ledelsen er ekstremt kompetent, og medarbejderens udvikling er absolut A-prioritet. Der er en høj tilstedeværelse og engagement fra ledelse, der altid er til rådighed for teamet.

Alt i alt; en arbejdsplads, hvor tingene går stærkt, og man dagligt bliver udfordret, uddannet og motiveret.
En typisk dag på arbejde i stormgroup, ville normalt indeholde pitch træning, morgen gymnastik og tale øvelser. Efter det blev vi sendt ud i feldten for at sælge i diverse butikker.

Jeg lærte da en hel masse, det er der ingen tvivl om, det er bare ikke et arbejde for mig, eftersom der ikke er nogen minimumsløn.

Arbejdskulturen og ledelsen kunne der arbejdes mere på, de snakker hurtigt med en og næste dag bliver du ellers sendt ud i feldten og har bare at kunne din Pitch udenad. Sådan synes jeg ikke det skal være.

Man skal have chance for brugbar og luftig oplæring så man kan fuldføre sit job med både fart og service i top.
Ulemper
Korte pauser, bruge egen bil og benzin i arbejdstiden, ingen min. løn.
Hos Storm group sidder du aldrig stille. Der er altid gang i den og ting der skal ordnes. Du har nogle super søde kollegaer som altid er klar til at give en hjælpende hånd.
1,0
Jeg synes det var et dårligt sted at arbejde, da jeg synes man blev udnyttet rigtig meget. Man kunne ikke se om ens lønseddel passede, da nogle oplysninger ikke blev delt med en. Hvis man havde bil, var der høje forventninger til at man altid havde mulighed for at kører. Det var nogle dårlige produkter at sælge, og mange af ens kollegaer stod og løj kunderne op i ansigtet for at få salg.
Selv om mit ophold var kort, fik jeg et godt indtryk af storm group. Alle kollegaer var super søde og flinke og man gjorde meget for at skabe godt sammenhold med roadtrips og byture med underholdning.
Dog er arbejdstiderne lange og man har meget transport tid, uden at have en fast løn man kan regne med,

Så overordnet er Storm Group en god virksomhed med søde mennesker, så hvis man kan lide direkte salg og provisions løn, passer Storm Group dig,
Fordele
Søde mennekser og god træning
Ulemper
Lange arbejdsdage, meget transport, provisons lønnet
Officielt svar fra Storm Group
8 november 2018
Kære tidligere medarbejder

Tak for din anmeldelse. Dejligt at høre, at du har fået et positivt indtryk.

Vi bestræber os altid efter at skabe et sjovt og lærerigt arbejdsmiljø.

Dog vil jeg lige kommentere på, at der ikke er tale om ren provision. En del af lønnen er fast, mens den andel afhænger af din performens :)

Venlig hilsen

Sandra Misfelt, Talent Attraction

job@stormgroup.dk
Vis flere Storm Group-anmeldelser
Du kan prøve:
Verificeret profil
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Storm Group. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,5