SUNSET BOULEVARD

SUNSET BOULEVARD anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 13 anmeldelser
Jeg arbejde inde på hovedbanegården, hvor der kan være ekstremt stressende. Dog var kollegaerne super venlige og eftertænktsomme.
it can be busy where the time flies by, or it can be a boring sunday shift where you mostly do the weekly/monthly cleaning. It all depends on how many people are working that shift and how many customers are in at the time. but overall an easy student job.
Jeg lærte om vigtigheden af kommunikation og samarbejde med kollegaer, samt vigtigheden i at kunne arbejde effektivt og hurtigt selvstændigt.
Fordele
Gratis mad, god løn
Ulemper
Lange vagter efter skole
Sunset boulevard er en hyggelig arbejdsplads. Dog er det meget stressende da man skal nå en del. I nogle restauranter kan man også komme ud for at kollegaerne og lederen har et meget dårligt forhold til hinanden, og skaber derfor en del konflikter mellem alle på arbejdspladsen.
Fordele
Rabat på mad
Ulemper
Ingen ro til frokostpause, frokostlokale er ikke seperat
1,0
I perioden jeg arbejde på Sunset Boulevard i Korsør fik jeg hurtigt indtrykket af at dette var en arbejdsplads, hvor jeg ikke følte mig særlig godt tilpas. Den daværende chef sparede udsugningen væk så vi ofte betjente kunder med tåre i øjnene pga der var helt tåget i butikken. Jeg oplevede også mangel på dialog, her husker jeg at jeg lå syg med opkast, hvor jeg melder mig syg. Min chef har ikke overskud til at finde nye til at møde ind så hun truer med fyring, hvis jeg ikke dukker op. Den dag i dag er der ny chef på sunset så jeg skal derfor ikke kunne udtale mig om arbejdspladsen i dag.
Fordele
Gratis frokost
Ulemper
Stress, Ingen udsugning, ofte ingen pauser, hårdtone, mangel på orden.
Gode kollegaer og gode planlagte rutiner har virkelig øget min arebjdsevne. Udover at kunne lave flere ting på samme tid, har jeg også lært vigtigheden af at kommunikere med den enkelte gæst, for at give dem den bedste oplevelse og i sidste ende få dem til at komme tilbage.
Fordele
God mad og mange smil :)
Sunset boulevard er generelt en god arbejdsplads, der kan til tider være utrolig travlt, det havde ledere ikke altid så godt styr på, men i disse tider var det vigtigt selv at holde hovedet koldt.
Fordele
Gode Bekendskaber, gratis mad
Ulemper
Kort pause og kun én af slagsen
Jeg elskede at arbejde på Sunset Boulevard Viborg. Lønnen var god, chefen var fair og vores sammenhold var fantastisk.
Fordele
God løn, gode kollegaer
Ulemper
Ung og uerfaren Chef
Vis flere SUNSET BOULEVARD-anmeldelser
Du kan prøve:
Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos SUNSET BOULEVARD. Vores fællesskab er parat til at svare.
Samlet bedømmelse
3,6