SuperBrugsen

3.6Balance mellem arbejde og fritid

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 48 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 50 anmeldelser

Meget sjov og produktiv arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
- Et meget afslappet, men dog også samarbejdsvilligt arbejdsmiljø- Jeg lærte en masse, som fx at stå ved kassen, trimme, fylde op i hele butikken og en masse mere.

Fordele

Gratis mad I pauserne

Stressende sted.

Stressende sted, nok på grund af Cov-19 tid!Leder stresset og souchef, nok under "tøflen ". Dårlig kemi mellem ansatte.

God arbejdsplads som ungarbejder

Som en knægt under de 18 år, er SuperBrugsen en fantastisk arbejdsplads.

hyggelig arbejdsplads

meget standart service arbejdsplads, de er til tide motiverende

Godt og trygt miljø

Det er et fantastisk sted, med en masse gode, søde kollegaer. Der bliver passet godt på en og der er et godt og trygt miljø. Alle hilser på hinanden og er gode til at tage hånd om en.

Repetetiv men hyggelig arbejdsplads

Den typiske dag for mit vedkommende var meget usikker i om jeg skulle være i bageren, i kassen, på gulvet eller i flaskerummet. Dette lærte mig at være fleksibel omkring mine arbejdsfærdigheder og være klar på det hele. Ledelsen var ikke forfærdelig god på daværende tidspunkt, da der tit var vagtbytte og opringninger der forvirrede arbejderne. Kulturen var super god, især når man stod i bageren og kunne hygge med den anden person i bageren med at gøre klar til dagen efter. Den sværeste del ved jobbet var nogle gange at skulle tolerere sure kunder både overfor en selv og overfor kollegaer, uden at kunne gøre noget. Den bedste del var at stå i bageren i sin egen lille bobbel og høre radio og snakke med hyggelige kunder.

Dårlig

Dårlig sted at arbejde. Personale er ikke særlig venlige mod hinanden.

Ordentlig arbejdsplads

Ordentlig arbejdsplads med styr på sagerne. Dog lidt kaotisk, da mange blev ansat på en gang og mange blev fyret samtidig et år senere.

Pas

Det er godt og jeg kan godt Lig det jeg er god til og komme op og passe det

Fint sted at starte

Som rengøringsassistent i slagteriafdelingen var det et godt sted for mig at starte

Brugsen

Det var fint at være hos Brugsen, lærte at sætte varer frem

f

fasdffadsadsfasdfasdfdsafdasfadsfasdfasdfasdfasdfasd

Travl, og gode kollegaer

Arbejde som ung, i et godt miljø, med gode arbejdsbetingelser og gode kollegaer

Rart sted

Det var en super godt sted med gode kollegere.....

Ret sjovt sted og ret god holdånd.

Okay sted at arbejde som ung. Der er nogle søde medarbejdere, og der bliver taget vare på dig.

Fordele

Gode medarbejdere.

Ulemper

Til tider intet dagslys fordi du arbejder på et "lager"

Super Brugsen Brønshøj Torv har et fint arbejdsmiljø mellem ungarbejderne

Fordele

Ingen

Ulemper

oplevede flere gange 10 timers vagter i kiosken, hvor jeg skulle stå op og havde kun 30 minutters pause.

God og lærerig oplevelse

Det var en okay arbejdsplads, jeg fik en god og læreig oplevelse ud af det.

Fordele

Gode medarbejdere

Det er en seriøst arbejdsplads, men samtidig super sjov. Dejlig kollegaer og super søde ledere

En typisk dag på arbejdet møder jeg ind(forskelligt) kigger hvor jeg skal være og hvilke opgaver jeg har.. det kunne være at sidde ved kassen, eller at fylde vare op, tjekke datoer, timme samt m.m, , når jeg er færdig med alle mine opgaver så er det snart lukketid(hvis det altså er en aftenvagt), her har vi nogle lukke rutiner som vi også skal gøre færdig, også lukker vi butikken og gør klar til en anden god arbejdsdag.

Gode kollegaer

De fleste kollegaer er gode og søde kunder men der mangler lidt mere styr og orden på tingene.

Fordele

Gratis brød samt mad eller præmier ved godt regnskab

Ulemper

Sygemelding svær mulig

Se første anmeldelse

Se den første anmeldelse, der står det hele i, som en sammenfatning.

Fordele

Forkost

Ulemper

Tøjet, var for småt nogle gange.

Sammenfatning.

Det er nogle vidt forskellige arbejdspladser, men nogle gode arbejdspladser. Jeg nød mest tiden som gymnastik træner, da jeg synes det er spænende og sjovt, at træne yngre børn, men også at være sammen med dem til træningen. Jeg kunne også gode lide SuperBrugsen, da der var god planlægning af vagter og stor mulighed for, at bytte sine vagter, hvis der kom noget i vejen. Der var nogle fastrammer, men mange forskellige opgaver og derfor, var hverdag en nu opgave og udfordring som man lærte af. Grillen var der jeg havde mest ansvar, jeg stod for klargøringen af alt og oprydningen af alt, da jeg tit og ofte var på job alene, det gav mig gode færdigheder indenfor håndteringen af press på en arbejdsplads og planlægning af min tid på jobbet. Da jeg blev nødt til, at planlægge efter hvornår kunderne ringede og bestilte, men også tage hensyn til de kunder, der var i butikken.

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos SuperBrugsen. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

3.8