SuperBrugsen

3,8Kultur

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 31 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 50 anmeldelser

Meget sjov og produktiv arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
- Et meget afslappet, men dog også samarbejdsvilligt arbejdsmiljø - Jeg lærte en masse, som fx at stå ved kassen, trimme, fylde op i hele butikken og en masse mere.

Fordele

Gratis mad I pauserne

Stressende sted.

Stressende sted, nok på grund af Cov-19 tid! Leder stresset og souchef, nok under "tøflen ". Dårlig kemi mellem ansatte.

Godt og trygt miljø

Det er et fantastisk sted, med en masse gode, søde kollegaer. Der bliver passet godt på en og der er et godt og trygt miljø. Alle hilser på hinanden og er gode til at tage hånd om en.

Repetetiv men hyggelig arbejdsplads

Den typiske dag for mit vedkommende var meget usikker i om jeg skulle være i bageren, i kassen, på gulvet eller i flaskerummet. Dette lærte mig at være fleksibel omkring mine arbejdsfærdigheder og være klar på det hele. Ledelsen var ikke forfærdelig god på daværende tidspunkt, da der tit var vagtbytte og opringninger der forvirrede arbejderne. Kulturen var super god, især når man stod i bageren og kunne hygge med den anden person i bageren med at gøre klar til dagen efter. Den sværeste del ved jobbet var nogle gange at skulle tolerere sure kunder både overfor en selv og overfor kollegaer, uden at kunne gøre noget. Den bedste del var at stå i bageren i sin egen lille bobbel og høre radio og snakke med hyggelige kunder.

Dårlig

Dårlig sted at arbejde. Personale er ikke særlig venlige mod hinanden.

Fint sted at starte

Som rengøringsassistent i slagteriafdelingen var det et godt sted for mig at starte

Travl, og gode kollegaer

Arbejde som ung, i et godt miljø, med gode arbejdsbetingelser og gode kollegaer

Rart sted

Det var en super godt sted med gode kollegere.....

Super Brugsen Brønshøj Torv har et fint arbejdsmiljø mellem ungarbejderne

Fordele

Ingen

Ulemper

oplevede flere gange 10 timers vagter i kiosken, hvor jeg skulle stå op og havde kun 30 minutters pause.

Det er en seriøst arbejdsplads, men samtidig super sjov. Dejlig kollegaer og super søde ledere

En typisk dag på arbejdet møder jeg ind(forskelligt) kigger hvor jeg skal være og hvilke opgaver jeg har.. det kunne være at sidde ved kassen, eller at fylde vare op, tjekke datoer, timme samt m.m, , når jeg er færdig med alle mine opgaver så er det snart lukketid(hvis det altså er en aftenvagt), her har vi nogle lukke rutiner som vi også skal gøre færdig, også lukker vi butikken og gør klar til en anden god arbejdsdag.

Gode kollegaer

De fleste kollegaer er gode og søde kunder men der mangler lidt mere styr og orden på tingene.

Fordele

Gratis brød samt mad eller præmier ved godt regnskab

Ulemper

Sygemelding svær mulig

Sammenfatning.

Det er nogle vidt forskellige arbejdspladser, men nogle gode arbejdspladser. Jeg nød mest tiden som gymnastik træner, da jeg synes det er spænende og sjovt, at træne yngre børn, men også at være sammen med dem til træningen. Jeg kunne også gode lide SuperBrugsen, da der var god planlægning af vagter og stor mulighed for, at bytte sine vagter, hvis der kom noget i vejen. Der var nogle fastrammer, men mange forskellige opgaver og derfor, var hverdag en nu opgave og udfordring som man lærte af. Grillen var der jeg havde mest ansvar, jeg stod for klargøringen af alt og oprydningen af alt, da jeg tit og ofte var på job alene, det gav mig gode færdigheder indenfor håndteringen af press på en arbejdsplads og planlægning af min tid på jobbet. Da jeg blev nødt til, at planlægge efter hvornår kunderne ringede og bestilte, men også tage hensyn til de kunder, der var i butikken.

Produktiv arbejdsplads

Gode arbejdsopgaver med mange timer og en god og hjælpsom chef.

God arbejdsplads

En god arbejdsplads, hvor man har mulighed for at få et stort ansvar, hvis man ønsker det. Gode kolleger og plads til alle!

Travl men lærende arbejdsplads

Travl arbejdsplads, mulighed for at udvikle sig socialt og proffesionelt. Gode kollegaer.

Godt sted at starte

Overordnet et godt sted at starte, søde medarbejdere, god kommunikation og spændende opgaver.

Fordele

God kommunikation, god arbejdsfordeling

produktiv og hyggelig

god arbejdsplads med plads til grin. dejlige hjælpsomme kolleger. Mulighed for at udfylde mange opgaver og mulighed for mer-arbejde ved at tage flere vagter. Synlig ledelse der deltager i det daglige arbejde. gratis morgenmad / fagligt møde 1 gang ugentlig - dog ikke for kassemedarbejderne. Svær lønseddel at gennemskue hvad der er rigtigt og forkert. man kan nemt føle sig snydt.

Fordele

frugtordning, altid mad i køleskab at tage

Ulemper

kassemedarbejdere spiser meget alene

Effektiv arbejdsplads.

En fin arbejdsplads med gode muligheder for udvikling. Også søde kollegaer.

Behagelig og tilpasselig arbejdsplads

Jeg var vild med at arbejde i SuperBrugsen, da vagterne man havde var forholdvis forskellige. Det var dejligt, at man ikke altid lavede præcis det samme hver vagt, da dette gjorde, at man følte sig udfordret, når man mødt op på arbejde.

Fordele

At jobbet ikke var ensformigt

Ulemper

For få vagter

Godt sted med dejligt personale

En typisk dag møder man mange nye mennesker, samt mange lokale, ens arbejde består i at give alle den bedste oplevelse. Dette hjælper de gode leder og kollegaer med, så alle selv personalet går hjem med en rar følelse i kroppen. Det sværeste ved jobbet er når noget går galt, og en kunde får en dårlig oplevelse og lader sin frustration gå ud over personalet. Det bedste er at snakke med så mange forskellige mennesker, og møde de folk der altid lige sender en et smil med på vejen, i den travle hverdag.

Produktiv arbejdsplads

Umiddelbart ikke det fedeste sted jeg har arbejdet, da der var meget få forskellige opgaver, så det hele var lidt ensformigt. Jeg lærte ikke så meget i butikken, da jeg allerede havde lært en masse i Netto. Den bedste del af jobbet var mine kolleger, og den sværeste del af jobbet var de ensformige opgaver.

Fordele

Ikke nogen specifikke fordele

Ulemper

Ensformige opgaver

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos SuperBrugsen. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

• Virksomheder
  • SuperBrugsen
  • Medarbejderanmeldelser
  • Kultur
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?