SuperBrugsen

3,5Jobsikkerhed og forfremmelsesmuligheder

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 14 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 50 anmeldelser

Meget sjov og produktiv arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
- Et meget afslappet, men dog også samarbejdsvilligt arbejdsmiljø - Jeg lærte en masse, som fx at stå ved kassen, trimme, fylde op i hele butikken og en masse mere.

Fordele

Gratis mad I pauserne

Stressende sted.

Stressende sted, nok på grund af Cov-19 tid! Leder stresset og souchef, nok under "tøflen ". Dårlig kemi mellem ansatte.

Godt og trygt miljø

Det er et fantastisk sted, med en masse gode, søde kollegaer. Der bliver passet godt på en og der er et godt og trygt miljø. Alle hilser på hinanden og er gode til at tage hånd om en.

Repetetiv men hyggelig arbejdsplads

Den typiske dag for mit vedkommende var meget usikker i om jeg skulle være i bageren, i kassen, på gulvet eller i flaskerummet. Dette lærte mig at være fleksibel omkring mine arbejdsfærdigheder og være klar på det hele. Ledelsen var ikke forfærdelig god på daværende tidspunkt, da der tit var vagtbytte og opringninger der forvirrede arbejderne. Kulturen var super god, især når man stod i bageren og kunne hygge med den anden person i bageren med at gøre klar til dagen efter. Den sværeste del ved jobbet var nogle gange at skulle tolerere sure kunder både overfor en selv og overfor kollegaer, uden at kunne gøre noget. Den bedste del var at stå i bageren i sin egen lille bobbel og høre radio og snakke med hyggelige kunder.

Ordentlig arbejdsplads

Ordentlig arbejdsplads med styr på sagerne. Dog lidt kaotisk, da mange blev ansat på en gang og mange blev fyret samtidig et år senere.

Brugsen

Det var fint at være hos Brugsen, lærte at sætte varer frem

Travl, og gode kollegaer

Arbejde som ung, i et godt miljø, med gode arbejdsbetingelser og gode kollegaer

Sammenfatning.

Det er nogle vidt forskellige arbejdspladser, men nogle gode arbejdspladser. Jeg nød mest tiden som gymnastik træner, da jeg synes det er spænende og sjovt, at træne yngre børn, men også at være sammen med dem til træningen. Jeg kunne også gode lide SuperBrugsen, da der var god planlægning af vagter og stor mulighed for, at bytte sine vagter, hvis der kom noget i vejen. Der var nogle fastrammer, men mange forskellige opgaver og derfor, var hverdag en nu opgave og udfordring som man lærte af. Grillen var der jeg havde mest ansvar, jeg stod for klargøringen af alt og oprydningen af alt, da jeg tit og ofte var på job alene, det gav mig gode færdigheder indenfor håndteringen af press på en arbejdsplads og planlægning af min tid på jobbet. Da jeg blev nødt til, at planlægge efter hvornår kunderne ringede og bestilte, men også tage hensyn til de kunder, der var i butikken.

Effektiv arbejdsplads.

En fin arbejdsplads med gode muligheder for udvikling. Også søde kollegaer.

Produktiv arbejdsplads

Umiddelbart ikke det fedeste sted jeg har arbejdet, da der var meget få forskellige opgaver, så det hele var lidt ensformigt. Jeg lærte ikke så meget i butikken, da jeg allerede havde lært en masse i Netto. Den bedste del af jobbet var mine kolleger, og den sværeste del af jobbet var de ensformige opgaver.

Fordele

Ikke nogen specifikke fordele

Ulemper

Ensformige opgaver

En arbejdsplads i rivende udvikling.

En typisk dag er meget travl, hvor man er på, fra man møder ind til man går hjem. Ledelse og kollegaer er alle dygtige og kompetente.Det sværeste ved jobbet er at man altid kører på højeste gear, og ikke har overskud til andet,når man kommer hjem, fordi man også selv giver sig 100% hele dagen. og vi har lange dage. Det bedste ved jobbet er kunderne, kollegaerne og at man har ansvar.

Fordele

Gratis morgenmad. Personalekøb

Ulemper

Lange dage 9 -11 timer de dage man arbejder.

Dejlig og behagelig arbejdsplads

Tager hensyn til eventuelle skole begivenheder eller lignende. Hjælper dig med vagter hvis du ingen andre muligheder har. Ledelsen har styr på alle og lader dig ikke stå og sove, men sørger for du hele tiden er igang. Betjene kunder og fylde varer er det typiske på en arbejdsdag, samt rengøring af bagerafdeling.

Fordele

Gode kollegaer, gode arbejdsforhold, tager hensyn

Ulemper

ingen

Eksplosiv udvikling

Min dagligdag består i og lave kasseplaner , optælle sortiment , tjekke at bakeoff montrer er indbydende , tjekke at bemandingen passer og at de er de rigtige steder. Sørge for at der bliver holdt pauser til tiden , at personalet følger husets retningslinjer , og at de har det godt .Jeg tjekker kontor damen om hun er med på kontoret eller om hun skal have hjælp . Jeg tager samtaler med de unge som jeg syntes skal stramme sig lidt an og med dem der skal løftes lidt . Samarbejdet med ledelsen er super vigtig og konstant , det sikre at vi går i samme retning . Det er meget udviklende og lave en udbygning på 100% som vi gjorde for 1,5 år siden. En butik der pludselig bliver dobbelt størrelse er selv om det er en gammel butik , faktisk helt ny , alle vores regler og retningslinjer fungerede ikke og alt skulle laves fra bunden .Hårdt arbejde men super spændende . Vi har i butikken en festlig og glad tone og slår meget hurtigt ned på mumlen i krogene , har man noget der er et problem , må vi i fællesskab løse det. Det gode kammeratskab er i højsæde . Det absolut sværeste ved mit job , er når jeg skal fyre en medarbejder . Det bedste ved jobbet er når man kan se gevindsten af sit hårde arbejde med og køre en afdeling i stilling . oplære medarbejdere og klæde dem ordentligt på .

Fordele

medarbejder fordele, på frokoster 1/2 pris

godt arbejdsmiljø

Bage brød og kager, Lave konditorkager, tilberedning af varme og kolde anretninger, tilberedning af råvarer, indkøb, madplan og personaleplan og ikke mindst kundebetjening. Jeg lærte at arbejde med bakeoffproduktion. De ugentlige ledermøder understøttede et godt samarbejde med ledelsen. I afdelingen havde vi også et godt arbejdsklima. I gennem kundekontakten og de gode arbejdskolleger blev jeg hurtigt integreret i lokalsamfundet.

Fordele

kort vej til bopælen

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos SuperBrugsen. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

• Virksomheder
  • SuperBrugsen
  • Medarbejderanmeldelser
  • Jobsikkerhed og forfremmelsesmuligheder
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?