SuperBrugsen

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 13 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 50 anmeldelser

Repetetiv men hyggelig arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Den typiske dag for mit vedkommende var meget usikker i om jeg skulle være i bageren, i kassen, på gulvet eller i flaskerummet. Dette lærte mig at være fleksibel omkring mine arbejdsfærdigheder og være klar på det hele. Ledelsen var ikke forfærdelig god på daværende tidspunkt, da der tit var vagtbytte og opringninger der forvirrede arbejderne. Kulturen var super god, især når man stod i bageren og kunne hygge med den anden person i bageren med at gøre klar til dagen efter. Den sværeste del ved jobbet var nogle gange at skulle tolerere sure kunder både overfor en selv og overfor kollegaer, uden at kunne gøre noget. Den bedste del var at stå i bageren i sin egen lille bobbel og høre radio og snakke med hyggelige kunder.

Stressende sted.

Stressende sted, nok på grund af Cov-19 tid! Leder stresset og souchef, nok under "tøflen ". Dårlig kemi mellem ansatte.

Dårlig

Dårlig sted at arbejde. Personale er ikke særlig venlige mod hinanden.

Ordentlig arbejdsplads

Ordentlig arbejdsplads med styr på sagerne. Dog lidt kaotisk, da mange blev ansat på en gang og mange blev fyret samtidig et år senere.

Fint sted at starte

Som rengøringsassistent i slagteriafdelingen var det et godt sted for mig at starte

Godt sted at starte

Overordnet et godt sted at starte, søde medarbejdere, god kommunikation og spændende opgaver.

Fordele

God kommunikation, god arbejdsfordeling

produktiv og hyggelig

god arbejdsplads med plads til grin. dejlige hjælpsomme kolleger. Mulighed for at udfylde mange opgaver og mulighed for mer-arbejde ved at tage flere vagter. Synlig ledelse der deltager i det daglige arbejde. gratis morgenmad / fagligt møde 1 gang ugentlig - dog ikke for kassemedarbejderne. Svær lønseddel at gennemskue hvad der er rigtigt og forkert. man kan nemt føle sig snydt.

Fordele

frugtordning, altid mad i køleskab at tage

Ulemper

kassemedarbejdere spiser meget alene

Godt sted med dejligt personale

En typisk dag møder man mange nye mennesker, samt mange lokale, ens arbejde består i at give alle den bedste oplevelse. Dette hjælper de gode leder og kollegaer med, så alle selv personalet går hjem med en rar følelse i kroppen. Det sværeste ved jobbet er når noget går galt, og en kunde får en dårlig oplevelse og lader sin frustration gå ud over personalet. Det bedste er at snakke med så mange forskellige mennesker, og møde de folk der altid lige sender en et smil med på vejen, i den travle hverdag.

En arbejdsplads i rivende udvikling.

En typisk dag er meget travl, hvor man er på, fra man møder ind til man går hjem. Ledelse og kollegaer er alle dygtige og kompetente.Det sværeste ved jobbet er at man altid kører på højeste gear, og ikke har overskud til andet,når man kommer hjem, fordi man også selv giver sig 100% hele dagen. og vi har lange dage. Det bedste ved jobbet er kunderne, kollegaerne og at man har ansvar.

Fordele

Gratis morgenmad. Personalekøb

Ulemper

Lange dage 9 -11 timer de dage man arbejder.

Produktiv og sjov arbejdsplads.

Skønne kollegaer:) Acceptable arbejdsopgaver. Lydhør og empatisk chef. Fantastisk sammenhold.

Dejlig og behagelig arbejdsplads

Tager hensyn til eventuelle skole begivenheder eller lignende. Hjælper dig med vagter hvis du ingen andre muligheder har. Ledelsen har styr på alle og lader dig ikke stå og sove, men sørger for du hele tiden er igang. Betjene kunder og fylde varer er det typiske på en arbejdsdag, samt rengøring af bagerafdeling.

Fordele

Gode kollegaer, gode arbejdsforhold, tager hensyn

Ulemper

ingen

Eksplosiv udvikling

Min dagligdag består i og lave kasseplaner , optælle sortiment , tjekke at bakeoff montrer er indbydende , tjekke at bemandingen passer og at de er de rigtige steder. Sørge for at der bliver holdt pauser til tiden , at personalet følger husets retningslinjer , og at de har det godt .Jeg tjekker kontor damen om hun er med på kontoret eller om hun skal have hjælp . Jeg tager samtaler med de unge som jeg syntes skal stramme sig lidt an og med dem der skal løftes lidt . Samarbejdet med ledelsen er super vigtig og konstant , det sikre at vi går i samme retning . Det er meget udviklende og lave en udbygning på 100% som vi gjorde for 1,5 år siden. En butik der pludselig bliver dobbelt størrelse er selv om det er en gammel butik , faktisk helt ny , alle vores regler og retningslinjer fungerede ikke og alt skulle laves fra bunden .Hårdt arbejde men super spændende . Vi har i butikken en festlig og glad tone og slår meget hurtigt ned på mumlen i krogene , har man noget der er et problem , må vi i fællesskab løse det. Det gode kammeratskab er i højsæde . Det absolut sværeste ved mit job , er når jeg skal fyre en medarbejder . Det bedste ved jobbet er når man kan se gevindsten af sit hårde arbejde med og køre en afdeling i stilling . oplære medarbejdere og klæde dem ordentligt på .

Fordele

medarbejder fordele, på frokoster 1/2 pris

godt arbejdsmiljø

Bage brød og kager, Lave konditorkager, tilberedning af varme og kolde anretninger, tilberedning af råvarer, indkøb, madplan og personaleplan og ikke mindst kundebetjening. Jeg lærte at arbejde med bakeoffproduktion. De ugentlige ledermøder understøttede et godt samarbejde med ledelsen. I afdelingen havde vi også et godt arbejdsklima. I gennem kundekontakten og de gode arbejdskolleger blev jeg hurtigt integreret i lokalsamfundet.

Fordele

kort vej til bopælen

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos SuperBrugsen. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

• Virksomheder
  • SuperBrugsen
  • Medarbejderanmeldelser
  • Ledelse
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?