SuperBrugsen

3,5Løn og arbejdsgoder

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 18 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 50 anmeldelser

Meget sjov og produktiv arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
- Et meget afslappet, men dog også samarbejdsvilligt arbejdsmiljø- Jeg lærte en masse, som fx at stå ved kassen, trimme, fylde op i hele butikken og en masse mere.

Fordele

Gratis mad I pauserne

Super Brugsen Brønshøj Torv har et fint arbejdsmiljø mellem ungarbejderne

Fordele

Ingen

Ulemper

oplevede flere gange 10 timers vagter i kiosken, hvor jeg skulle stå op og havde kun 30 minutters pause.

Gode kollegaer

De fleste kollegaer er gode og søde kunder men der mangler lidt mere styr og orden på tingene.

Fordele

Gratis brød samt mad eller præmier ved godt regnskab

Ulemper

Sygemelding svær mulig

Sammenfatning.

Det er nogle vidt forskellige arbejdspladser, men nogle gode arbejdspladser. Jeg nød mest tiden som gymnastik træner, da jeg synes det er spænende og sjovt, at træne yngre børn, men også at være sammen med dem til træningen. Jeg kunne også gode lide SuperBrugsen, da der var god planlægning af vagter og stor mulighed for, at bytte sine vagter, hvis der kom noget i vejen. Der var nogle fastrammer, men mange forskellige opgaver og derfor, var hverdag en nu opgave og udfordring som man lærte af. Grillen var der jeg havde mest ansvar, jeg stod for klargøringen af alt og oprydningen af alt, da jeg tit og ofte var på job alene, det gav mig gode færdigheder indenfor håndteringen af press på en arbejdsplads og planlægning af min tid på jobbet. Da jeg blev nødt til, at planlægge efter hvornår kunderne ringede og bestilte, men også tage hensyn til de kunder, der var i butikken.

God arbejdsplads

Godt supermarked med mange vare og mange god kunder

Fordele

Før fri

Ulemper

Lange vagter

God og lærerig arbejdsplads

Disse forskellige jobs har gjort mig til en mere ansvarsfuld, moden og pligtopfyldende person. Derudover er jeg fra mine jobs i SuperBrugsen og Workout & Fitness vant til at snakke med kunder.

produktiv og hyggelig

god arbejdsplads med plads til grin. dejlige hjælpsomme kolleger. Mulighed for at udfylde mange opgaver og mulighed for mer-arbejde ved at tage flere vagter. Synlig ledelse der deltager i det daglige arbejde. gratis morgenmad / fagligt møde 1 gang ugentlig - dog ikke for kassemedarbejderne. Svær lønseddel at gennemskue hvad der er rigtigt og forkert. man kan nemt føle sig snydt.

Fordele

frugtordning, altid mad i køleskab at tage

Ulemper

kassemedarbejdere spiser meget alene

Effektiv arbejdsplads.

En fin arbejdsplads med gode muligheder for udvikling. Også søde kollegaer.

Behagelig og tilpasselig arbejdsplads

Jeg var vild med at arbejde i SuperBrugsen, da vagterne man havde var forholdvis forskellige. Det var dejligt, at man ikke altid lavede præcis det samme hver vagt, da dette gjorde, at man følte sig udfordret, når man mødt op på arbejde.

Fordele

At jobbet ikke var ensformigt

Ulemper

For få vagter

Produktiv arbejdsplads

Umiddelbart ikke det fedeste sted jeg har arbejdet, da der var meget få forskellige opgaver, så det hele var lidt ensformigt. Jeg lærte ikke så meget i butikken, da jeg allerede havde lært en masse i Netto. Den bedste del af jobbet var mine kolleger, og den sværeste del af jobbet var de ensformige opgaver.

Fordele

Ikke nogen specifikke fordele

Ulemper

Ensformige opgaver

En arbejdsplads i rivende udvikling.

En typisk dag er meget travl, hvor man er på, fra man møder ind til man går hjem. Ledelse og kollegaer er alle dygtige og kompetente.Det sværeste ved jobbet er at man altid kører på højeste gear, og ikke har overskud til andet,når man kommer hjem, fordi man også selv giver sig 100% hele dagen. og vi har lange dage. Det bedste ved jobbet er kunderne, kollegaerne og at man har ansvar.

Fordele

Gratis morgenmad. Personalekøb

Ulemper

Lange dage 9 -11 timer de dage man arbejder.

Stillestående og ensformede arbejdsdage.

På en typisk arbejdsdag hvor jeg sidder bag kassen skal jeg først og fremmest betjene kunderne, ud over det skal jeg sørge for at der ser pænt og ryddeligt ud omkring kasse området. Skal jeg derimod stå i bageren, skal jeg betjene kunder, både som bager men også som post. (Post Danmark og GLS pakker bliver sendt ned til Super Brugsen i Billund.) derudover skal jeg rengøre bageren ud ad til, men også bag ved disken, jeg skal få lukket til tiden og afløse de andre i deres pauser. En almindelig arbejdsdag i hverdagende er ca. 4 timer, og i weekenderne ligger en almindelig arbejdsdag på 8 timer.

Fordele

Gode kollegaer.

Ulemper

Der er meget til hjælp at hente når man står i en presset vagt situration.

det var fint, men det var lidt hårdt, og kollegaerne var gode.

Nr. Nebel Røgeri: det meste af min dag gik på at at grille fiske frikadeller for folk på Hvidbjerg camping plads, og ind imellem stegte fiske filerer, og tage opvasken, m.m. Super Brugsen bageren. jeg lavede andet ind gøre rent, men der er jo so meget at gøre der mel over det hele, og rester af dej, og skral, som man skal ud med.

Fordele

Super Brugsen bageren: gratis kage / Nr. Nebel Røgeri: gratis sodavand, og is.

Ulemper

det hårdt begge steder.

god arbejdsplads

god arbejdsplads og gode kollegaer stor og ny butik, dejligt med gratis frokost

Fordele

godt arbéjdsmiljø

Ulemper

arbejdstider

Dejlig og behagelig arbejdsplads

Tager hensyn til eventuelle skole begivenheder eller lignende. Hjælper dig med vagter hvis du ingen andre muligheder har. Ledelsen har styr på alle og lader dig ikke stå og sove, men sørger for du hele tiden er igang. Betjene kunder og fylde varer er det typiske på en arbejdsdag, samt rengøring af bagerafdeling.

Fordele

Gode kollegaer, gode arbejdsforhold, tager hensyn

Ulemper

ingen

Eksplosiv udvikling

Min dagligdag består i og lave kasseplaner , optælle sortiment , tjekke at bakeoff montrer er indbydende , tjekke at bemandingen passer og at de er de rigtige steder. Sørge for at der bliver holdt pauser til tiden , at personalet følger husets retningslinjer , og at de har det godt .Jeg tjekker kontor damen om hun er med på kontoret eller om hun skal have hjælp . Jeg tager samtaler med de unge som jeg syntes skal stramme sig lidt an og med dem der skal løftes lidt . Samarbejdet med ledelsen er super vigtig og konstant , det sikre at vi går i samme retning . Det er meget udviklende og lave en udbygning på 100% som vi gjorde for 1,5 år siden. En butik der pludselig bliver dobbelt størrelse er selv om det er en gammel butik , faktisk helt ny , alle vores regler og retningslinjer fungerede ikke og alt skulle laves fra bunden .Hårdt arbejde men super spændende . Vi har i butikken en festlig og glad tone og slår meget hurtigt ned på mumlen i krogene , har man noget der er et problem , må vi i fællesskab løse det. Det gode kammeratskab er i højsæde . Det absolut sværeste ved mit job , er når jeg skal fyre en medarbejder . Det bedste ved jobbet er når man kan se gevindsten af sit hårde arbejde med og køre en afdeling i stilling . oplære medarbejdere og klæde dem ordentligt på .

Fordele

medarbejder fordele, på frokoster 1/2 pris

The best place to work in Denmark

GREAT GREAT GREAT place to work. The boss was fun and we had alot of good times. He did put allot efford in the staffs well being. We were all called to work one day, where he had rented a helicopter so that we could all see the city from the sky. My co-workers and I shared a deep respect for each other, and we had a great humor among each other. We were a team. The hardest part was the day I stopped working there. It was hard to say goodbye to all these amazing people.

Fordele

free coffee, tea or coco. Very low prices for meals at lunch.

godt arbejdsmiljø

Bage brød og kager, Lave konditorkager, tilberedning af varme og kolde anretninger, tilberedning af råvarer, indkøb, madplan og personaleplan og ikke mindst kundebetjening. Jeg lærte at arbejde med bakeoffproduktion. De ugentlige ledermøder understøttede et godt samarbejde med ledelsen. I afdelingen havde vi også et godt arbejdsklima. I gennem kundekontakten og de gode arbejdskolleger blev jeg hurtigt integreret i lokalsamfundet.

Fordele

kort vej til bopælen

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos SuperBrugsen. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 50 anmeldelser