SuperBrugsen
3,8 ud af 5 stjerner.

SuperBrugsen Balance mellem arbejde og fritid-anmeldelser

Bedøm denne virksomhed

Ryd
3,6Balance mellem arbejde og fritid
3,5Løn og arbejdsgoder

Sorter efter

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 26 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 50 anmeldelser

Meget sjov og produktiv arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
- Et meget afslappet, men dog også samarbejdsvilligt arbejdsmiljø- Jeg lærte en masse, som fx at stå ved kassen, trimme, fylde op i hele butikken og en masse mere.

Fordele

Gratis mad I pauserne

Stressende sted.

Stressende sted, nok på grund af Cov-19 tid! Leder stresset og souchef, nok under "tøflen ". Dårlig kemi mellem ansatte.

Repetetiv men hyggelig arbejdsplads

Den typiske dag for mit vedkommende var meget usikker i om jeg skulle være i bageren, i kassen, på gulvet eller i flaskerummet. Dette lærte mig at være fleksibel omkring mine arbejdsfærdigheder og være klar på det hele. Ledelsen var ikke forfærdelig god på daværende tidspunkt, da der tit var vagtbytte og opringninger der forvirrede arbejderne. Kulturen var super god, især når man stod i bageren og kunne hygge med den anden person i bageren med at gøre klar til dagen efter. Den sværeste del ved jobbet var nogle gange at skulle tolerere sure kunder både overfor en selv og overfor kollegaer, uden at kunne gøre noget. Den bedste del var at stå i bageren i sin egen lille bobbel og høre radio og snakke med hyggelige kunder.

Ret sjovt sted og ret god holdånd.

Okay sted at arbejde som ung. Der er nogle søde medarbejdere, og der bliver taget vare på dig.

Fordele

Gode medarbejdere.

Ulemper

Til tider intet dagslys fordi du arbejder på et "lager"

Super Brugsen Brønshøj Torv har et fint arbejdsmiljø mellem ungarbejderne

Fordele

Ingen

Ulemper

oplevede flere gange 10 timers vagter i kiosken, hvor jeg skulle stå op og havde kun 30 minutters pause.

God og lærerig oplevelse

Det var en okay arbejdsplads, jeg fik en god og læreig oplevelse ud af det.

Fordele

Gode medarbejdere

Det er en seriøst arbejdsplads, men samtidig super sjov. Dejlig kollegaer og super søde ledere

En typisk dag på arbejdet møder jeg ind(forskelligt) kigger hvor jeg skal være og hvilke opgaver jeg har.. det kunne være at sidde ved kassen, eller at fylde vare op, tjekke datoer, timme samt m.m, , når jeg er færdig med alle mine opgaver så er det snart lukketid(hvis det altså er en aftenvagt), her har vi nogle lukke rutiner som vi også skal gøre færdig, også lukker vi butikken og gør klar til en anden god arbejdsdag.

Sammenfatning.

Det er nogle vidt forskellige arbejdspladser, men nogle gode arbejdspladser. Jeg nød mest tiden som gymnastik træner, da jeg synes det er spænende og sjovt, at træne yngre børn, men også at være sammen med dem til træningen. Jeg kunne også gode lide SuperBrugsen, da der var god planlægning af vagter og stor mulighed for, at bytte sine vagter, hvis der kom noget i vejen. Der var nogle fastrammer, men mange forskellige opgaver og derfor, var hverdag en nu opgave og udfordring som man lærte af. Grillen var der jeg havde mest ansvar, jeg stod for klargøringen af alt og oprydningen af alt, da jeg tit og ofte var på job alene, det gav mig gode færdigheder indenfor håndteringen af press på en arbejdsplads og planlægning af min tid på jobbet. Da jeg blev nødt til, at planlægge efter hvornår kunderne ringede og bestilte, men også tage hensyn til de kunder, der var i butikken.

Produktiv arbejdsplads

Gode arbejdsopgaver med mange timer og en god og hjælpsom chef.

God arbejdsplads

En god arbejdsplads, hvor man har mulighed for at få et stort ansvar, hvis man ønsker det. Gode kolleger og plads til alle!

Travl men lærende arbejdsplads

Travl arbejdsplads, mulighed for at udvikle sig socialt og proffesionelt. Gode kollegaer.

Sjov arbejdsplads

Det er en sjov arbejdesplads med mulighed for at udvikle sig som person

God arbejdsplads

Godt supermarked med mange vare og mange god kunder

Fordele

Før fri

Ulemper

Lange vagter

Godt sted at starte

Overordnet et godt sted at starte, søde medarbejdere, god kommunikation og spændende opgaver.

Fordele

God kommunikation, god arbejdsfordeling

produktiv og hyggelig

god arbejdsplads med plads til grin. dejlige hjælpsomme kolleger. Mulighed for at udfylde mange opgaver og mulighed for mer-arbejde ved at tage flere vagter. Synlig ledelse der deltager i det daglige arbejde. gratis morgenmad / fagligt møde 1 gang ugentlig - dog ikke for kassemedarbejderne. Svær lønseddel at gennemskue hvad der er rigtigt og forkert. man kan nemt føle sig snydt.

Fordele

frugtordning, altid mad i køleskab at tage

Ulemper

kassemedarbejdere spiser meget alene

Effektiv arbejdsplads.

En fin arbejdsplads med gode muligheder for udvikling. Også søde kollegaer.

Behagelig og tilpasselig arbejdsplads

Jeg var vild med at arbejde i SuperBrugsen, da vagterne man havde var forholdvis forskellige. Det var dejligt, at man ikke altid lavede præcis det samme hver vagt, da dette gjorde, at man følte sig udfordret, når man mødt op på arbejde.

Fordele

At jobbet ikke var ensformigt

Ulemper

For få vagter

Godt sted med dejligt personale

En typisk dag møder man mange nye mennesker, samt mange lokale, ens arbejde består i at give alle den bedste oplevelse. Dette hjælper de gode leder og kollegaer med, så alle selv personalet går hjem med en rar følelse i kroppen. Det sværeste ved jobbet er når noget går galt, og en kunde får en dårlig oplevelse og lader sin frustration gå ud over personalet. Det bedste er at snakke med så mange forskellige mennesker, og møde de folk der altid lige sender en et smil med på vejen, i den travle hverdag.

Produktiv arbejdsplads

Umiddelbart ikke det fedeste sted jeg har arbejdet, da der var meget få forskellige opgaver, så det hele var lidt ensformigt. Jeg lærte ikke så meget i butikken, da jeg allerede havde lært en masse i Netto. Den bedste del af jobbet var mine kolleger, og den sværeste del af jobbet var de ensformige opgaver.

Fordele

Ikke nogen specifikke fordele

Ulemper

Ensformige opgaver

En arbejdsplads i rivende udvikling.

En typisk dag er meget travl, hvor man er på, fra man møder ind til man går hjem. Ledelse og kollegaer er alle dygtige og kompetente.Det sværeste ved jobbet er at man altid kører på højeste gear, og ikke har overskud til andet,når man kommer hjem, fordi man også selv giver sig 100% hele dagen. og vi har lange dage. Det bedste ved jobbet er kunderne, kollegaerne og at man har ansvar.

Fordele

Gratis morgenmad. Personalekøb

Ulemper

Lange dage 9 -11 timer de dage man arbejder.

Produktiv og sjov arbejdsplads.

Skønne kollegaer:) Acceptable arbejdsopgaver. Lydhør og empatisk chef. Fantastisk sammenhold.

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos SuperBrugsen. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

3,8 ud af fem stjerner til Kultur
  • Virksomheder
  • SuperBrugsen
  • Medarbejderanmeldelser
  • Balance mellem arbejde og fritid
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?