T. Hansen

T. Hansen anmeldelser fra medarbejdere

Se alle 10 anmeldelser
Selvom det kun var et kortvarigt job, elskede jeg det fuldt ud! Glade medarbejdere der altid var klar til at hjælpe. Ledelsen var i top og var altid flink og imødekommende.
Fordele
Stor rabat på fyrværkeri
Der var altid glade medarbejdere når man mødte ind på arbejdet og de var gode til at tage imod en også selvom man var ny.
A pretty relaxed place of work, minding your own business while collecting the good that were needed. Friendly colleagues and management. Had an overall good time.
Fordele
Relaxed
I really enjoyed working here, I met surprisingly king, helpful and smart people. Sometimes I felt very tired but after my day of work was over I wanted to stay longer.
I fyrværkeri afdelingen, er et spænende arbejdes plads. Det giver lyst til at arbejde hårdere.
collègue chaleureux, patron sérieux mais aussi compréhensif, très bonne expérience globalement parlant
Har ikke meget at sætte en finger på hos Thansen. Arbejdskulturen, miljøet osv. var i top. Hvis noget er svært, kan man nemt få hjælp. Alt i alt et godt sted
Det var koldt, at arbejde på det tidspunkt da du er ude hele tiden i snevejr. jeg havde ikke mange kolleger, da jeg arbejdede kun med to ansatte, og en af den var min ven, vi havde det alligevel hyggeligt. der var ikke noget svært, det var simpelt, gå ned i lager og hent det rigtige varer og aflevere det til kunderne, så skulle du nogle gange kassebetjene for at tage imod pengene. den anden person var en medarbejder, der hjælp og han forklarede om hvordan man skulle gøre, så vi lærte meget af ham, og han var god mand.
Fordele
vi havde alt for mange pauser
Ulemper
for lidt kunder
Jeg synes at Thansen.dk, var en af de bedste virksomheder man nok kunne arbejde i, da de udfordrede en personligt men bestemt også fagligt, og i forbindelse med at man fik et kæmpe ansvar for butikkens daglige drift, blev man ledt af nogle kompetente ledere som var god til at guide en igennem problemstillingerne.
Fordele
super godt venskab.
Ulemper
sikkerhedssko
Vis flere T. Hansen-anmeldelser
Du kan prøve: