TIVOLI

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 6 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 37 anmeldelser

God afvekslende arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
En arbejdsplads hvor kollegaerne betyder meget, hvor man også kommer tæt på gæsterne.

Fordele

Vekslende arbejdstider. Ny dag nye udfordringer.

Ulemper

Stramt program hele sæsonen

Bästa stället att jobba på ... c",)

Jag har jobbat många ställen .. Men Tivoli är nog det företag som är mest mån om sina medarbetare... saknar Tivoli efter att ha jobbat där i 17år...

Fordele

Det är nästan bare fördelar

Ulemper

Ingen

Det var sjov arbejde plads

Jeg kunne godt lide at slage is til kunder og de blev glad og fik faste kunder. Om sommeren når solen skinner smeltede isen. chefen kunne ikke lide det.

Fordele

Gratis mad i kantinen når man fik pause

Productive

Good platform for employes keen to learn. Good colleagues and cooperative manager.

Fordele

Free meals and tips

Ulemper

No high pay for extra hours after 18:00

Dette er bare en spændende arbejdsplads , anderledes .Det at værer ude er bare så dejlig .

Fedt at prøve at ''være kok' Endu bedre at forlade stedet!

Det har været så fedt at se hvordan kokkene i tivoli arbejder. Og selv ha været en del af det. (SOM KOKKE ELEV) - Det mangler en form for vogn til når varerne ankommer. Man smadre simpelthen sin ryg af at bære rundt på så meget om dagen ! -At bære 20 poser friske muslinger hver dag, der per pose vejer omkring 25kg per pose. Store olie dunke på omkring 15L også bære 12 dunke.20 kasser pommes kasser, massere af frugt og grønt, burger boller(Mange kasser) OSV OSV OSV + alt det andet kokke arbejde, Listen er såå lang ! Helt ærligt det er altså over grænsen for en person. Intet team work!! Hvert fald IKKE for en kokke elev hos Grill Royal i Tivoli. Også er der intet aften tillæg eller noget på lønsedlen. Da jeg arbejdede der skulle jeg møde kl 11(Noglegange kl 9.00) Også havde jeg fri kl 12-01:00 om natten. Også var der li 20min frokostpause noglegange mindre hvor man lige kunne slappe lidt af. Også var det ellers bare igang igen. Det er ubeskriveligt at forklare om denne tid. Det er hårdt for krop og sjæl. Og de andre kokke er så PISSE ligeglade med de nye komme elever. Det posetive** at det var komme væk fra det sted, dog med lavt selvværd og ingen tro på sig selv :-(

Fordele

?

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos TIVOLI. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

Baseret på 37 anmeldelser

3,7 ud af fem stjerner til Balance mellem arbejde/fritid
3,4 ud af fem stjerner til Kompensation/Fordele
3,4 ud af fem stjerner til Jobsikkerhed/Forfremmelse
3,4 ud af fem stjerner til Ledelse
3,6 ud af fem stjerner til Kultur

Anmeldelser af TIVOLI efter lokation

Få mere at vide om TIVOLI på populære lokationer

• Virksomheder
  • TIVOLI
  • Medarbejderanmeldelser
Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne side
Hvad vil du tilføje eller ændre?