VERO MODA
VERO MODA medarbejderanmeldelse

Ongekende service verlenen bij een grote keten

12 marts 2015
Als 1e medewerker stond ik voornamelijk bij de paskamer en genereerde door mijn stylingtips meer omzet door bijverkoop. Ik had zelfs mijn vaste klanten die blij waren met de 1e klas service zoals je die niet snel ziet bij het midde- laagsegment. Met de "oude" manager naar diverse cursusdagen geweest. Visual Merchendise mocht verrichte bij drukte of afwezichheid van de VMer. Leuke collega's en een gezellige werksfeer. Ook de arbeidsvoorwaarden en cursussen waren top! Ik vond het erg jammer dat de nét nieuwe manager mij door bezuinigingen (ik was 21+) enkel een 12uur contract aanbood.
4,0Balance mellem arbejde/fritid
4,0Kompensation/Fordele
4,0Jobsikkerhed/Forfremmelse
4,0Ledelse
4,0Kultur
Fordele
Gezellige werksfeer, fijne personeelskorting, leuke cursussen (bijvoorbeeld Jeans verkoop, Visual Merchendise)
Ulemper
Bezuiniging op ervaren krachten
Tilsvarende anmeldelser
23 juli 2018
Salgs og service assistent (Nuværende medarbejder) - Aalborg kommune
Meget fint, jeg har et godt job, hvor jeg lære mange ting.
Fordele
pas
Ulemper
pas
24 april 2018
salgsassistent (Tidligere medarbejder) - Dybbølsbro
Der var mange forskellige opgaver at lave, og det gjorde arbejdsdagen spændende. Der var også en hyggelig atmosfære, samt entusiastiske kollegaer.
Fordele
Gode kollegaer, sød chef
12 juli 2016
Elev (Tidligere medarbejder) - Odense
Min tid i Vero Moda, var god og lærerig. Jeg blev mødt af nogle skønne kollagegerer, der altid var klar på at give en hånd med, hvis der var det mindste man var i tvivl om. Der var utroligt god energi, og et super sammenhold i butikken.