VERO MODA
VERO MODA medarbejderanmeldelse

Super!!

19 januar 2015
Gut, als ich angefangen hatte war der Laden Neu, d.h. ziemlich frisch alles und stressig. Jedoch hatte ich super Kollegen und alles wurde mir schnell beigebracht. Der Umgang mit den Kunden war super und ich hatte mega spaß arbeiten zu gehen. Auch wenn es etwas wenig war hat es mir mega spaß gemacht. Es gab zwar etwas stress mit den Fest Angestellten unter sich aber es war erträglich. Schwer war der Job nicht. Wir hatten immer spaß und Freude beim Arbeiten. Leider musste ich Kündigen, da ich erst noch 17 war keinen Führerschein hatte (musste 45 min Bus/Zug fahren Busverbindungen waren sehr schlecht) und die Schule neben her noch besuchte wurde es etwas stressig. Ich würde gerne wieder dort anfangen wollen :)
4,0Balance mellem arbejde/fritid
3,0Kompensation/Fordele
3,0Jobsikkerhed/Forfremmelse
4,0Ledelse
3,0Kultur
Tilsvarende anmeldelser
23 juli 2018
Salgs og service assistent (Nuværende medarbejder) - Aalborg kommune
Meget fint, jeg har et godt job, hvor jeg lære mange ting.
Fordele
pas
Ulemper
pas
24 april 2018
salgsassistent (Tidligere medarbejder) - Dybbølsbro
Der var mange forskellige opgaver at lave, og det gjorde arbejdsdagen spændende. Der var også en hyggelig atmosfære, samt entusiastiske kollegaer.
Fordele
Gode kollegaer, sød chef
12 juli 2016
Elev (Tidligere medarbejder) - Odense
Min tid i Vero Moda, var god og lærerig. Jeg blev mødt af nogle skønne kollagegerer, der altid var klar på at give en hånd med, hvis der var det mindste man var i tvivl om. Der var utroligt god energi, og et super sammenhold i butikken.