VERO MODA
VERO MODA medarbejderanmeldelse

Verkoopster

2 oktober 2015
Ik heb uit deze studenten job veel verschillende dingen geleerd zoals levering , hoe met klanten omgaan en kassa werk. Er hing een leuke sfeer en de dag begon meestal met de winkel kuisen de spiegel proper maken en kassa tellen vanaf dat de winkel open ging stonden de klanten centraal. vanaf dat het drukker werd moest je terwijl je de klanten helpt ook nog de winkel op orde houden en af en toe kassa werk. Multitasken is dus belangrijk! Maar het moeilijkste is toch het plooien van de kleren want dit blijft meesstal niet lang goed liggen... vanaf dat je 1 tafel had opgeruimd was de vorige die je had gedaan al terug overhoop zeker tijdens de solden.Het leukste aan deze job was toch het contact met de klanten en de verantwoordelijkheid die ik kreeg ook al was ik toen nog student.
5,0Balance mellem arbejde/fritid
5,0Kompensation/Fordele
3,0Jobsikkerhed/Forfremmelse
4,0Ledelse
5,0Kultur
Fordele
Dicht bij broodjeszaken
Ulemper
veel stof
Tilsvarende anmeldelser
23 juli 2018
Salgs og service assistent (Nuværende medarbejder) - Aalborg kommune
Meget fint, jeg har et godt job, hvor jeg lære mange ting.
Fordele
pas
Ulemper
pas
24 april 2018
salgsassistent (Tidligere medarbejder) - Dybbølsbro
Der var mange forskellige opgaver at lave, og det gjorde arbejdsdagen spændende. Der var også en hyggelig atmosfære, samt entusiastiske kollegaer.
Fordele
Gode kollegaer, sød chef
12 juli 2016
Elev (Tidligere medarbejder) - Odense
Min tid i Vero Moda, var god og lærerig. Jeg blev mødt af nogle skønne kollagegerer, der altid var klar på at give en hånd med, hvis der var det mindste man var i tvivl om. Der var utroligt god energi, og et super sammenhold i butikken.