VERO MODA
Modtag ugentlige opdateringer med nye jobs og anmeldelser

VERO MODA anmeldelser fra medarbejdere til Verkoper (m/v)

Jobtitel
Sted
Der blev fundet 25 anmeldelser, der svarer til søgningen
Se alle 253 anmeldelser
Job kultur
Werken bij vero moda is leuk, flexibel en je hebt hele leuke collega’s. Ik heb het erg naar mijn zin omdat ik het leuk vind om klanten te helpen. Je werkt in een ontspannen sfeer met lieve mensen die de tijd voor je nemen en vrij maken.
Job kultur
Een typische dag was bij de Vero Moda dat we sochtends begonnen met aanvullen van de verkochte kleding. Ik heb geleerd om klanten te helpen en te adviseren en heb meer kennis opgedaan van mode. Heb ook veel administratief werk gedaan. Met de directie had ik veel contact, doordat ik shopmanager was, ze hielpen me wel goed maar alles ging voor het bedrijf. Als er iets met je was (prive dingen) dan hadden ze daar vaak geen begrip voor. Ik kon heel goed overweg met mijn collega's. Ik ben zelf iemand die graag wel kletst maar tussendoor ook gewoon hard werkt, tenslotte moet je ook gewoon een goede band met je collega's hebben als je samen werkt. Het moeilijkste van de baan: Was in het begin de merchandise, daar had ik soms wel moeite mee maar na een paar jaar ervaring ging dat ook heel goed. Het leukste vavn de baan was dat ik klanten blij kon maken met een leuke set en de merchandise
Fordele
Mochten elke vrijdag boodschappen halen
Ulemper
Dat als het zaterdag was dat je dan in je pauze niet naar buiten mocht
Job kultur
Dit was een leuke en afwisselende baan, Ik kreeg vrij veel verantwoording omdat de assistent manager op vakantie was voor 3 maanden. Ik mocht facturen doen, vracht etc. Ik vond het heel leuk om onder de mensen te zijn, mensen advies te geven en dan hun met een glimlach zien vertrekken. Ik werkte met leuke meiden en het was hard werken maar tegelijkertijd ook gezellig. Had een strenge bazin maar heb van haar heel veel geleerd.
Fordele
Leerzame ervaring, veel verantwoording
Ulemper
Je geeft sneller je salaris uit in de winkel waar je werkt.
Job kultur
Veel ervaring opgedaan, maar de meeste taken waren mij al bekend. Zoals; Kassa draaien en verkopen.
Bedøm din seneste arbejdsplads
Del din oplevelse for at hjælpe andre
Job kultur
Taken:Schoonmaken van de winkelOpruimen (het vakken) van de kledingHelpen van de klantenAdministratief werkGeleerd over de administratie binnen de Vero Moda, hoe dit in zijn werk gaat.Gezellige collega's, fijne sfeer.
Vis flere VERO MODA-anmeldelser
Du kan prøve: