VERO MODA
Modtag ugentlige opdateringer med nye jobs og anmeldelser

VERO MODA anmeldelser fra medarbejdere i Antwerpen

Jobtitel
Sted
Der blev fundet 4 anmeldelser, der svarer til søgningen
Se alle 253 anmeldelser
Job kultur
Het is een mooie winkel met mooie kleren. Een typische dag bestaat uit het op orde houden van de winkel en kleding weghangen. Ik heb veel over de retail geleerd al. Het loon is ook zeker in orde. Ik krijg heel weinig werkdagen ook al geef ik veel vrije dagen op wat heel jammer is. Er is niet een super goede sfeer aangezien er een grote prestatiedruk is. Men moet constant doorgeven aan het kassapersoneel als men iemand geholpen heeft, wat zeer moeilijk is als de mensen zelf aan de kassa staan al. Als je niet genoeg geld binnenbrengt op jouw naam, dan heeft dat gevolgen. Dit systeem is er in andere winkels niet.
Fordele
Makkelijk bereikbaar, personeelskorting
Ulemper
Men mag geen plezier hebben, prestatiedruk, weinig werkdagen
Job kultur
Leuke samenwerking, jammer vaak nieuwe hoofdmanager, toffe job
Job kultur
Je moet er hard werken en veel overuren doen. Vaak personeelswissels
Job kultur
Een typische dag op het werk was aangenaam. Er was altijd genoeg werk te doen we geraakten altijd optijd klaar met de nodige dagtaken voor sluitingstijd. Ik heb hier geleerd hoe je op een zeer vriendelijke maar toch duidelijke manier moet omgaan met sommige situaties waar klanten bij betrokken zijn. Je leert ook omgaan met tijdsdruk. De directie kwam ons gewoon mee helpen tijdens de werkuren, ze was altijd heel vriendelijk en gedreven. De collega's van Vero Moda in Wijnegem waren echt een topteam, iedereen kon goed met elkaar opschieten. Het moeilijkste van de baan was soms de onvriendelijkheid van de klanten. Maar klant is koning dus je dient als verkoopster in alle omstandigheden vriendelijk te blijven. Het leukste van de baan was de toffe werksfeer en de locatie.
Fordele
toffe werksfeer, gratis water
Ulemper
werkzekerheid
Bedøm din seneste arbejdsplads
Del din oplevelse for at hjælpe andre