VERO MODA
Modtag ugentlige opdateringer med nye jobs og anmeldelser

VERO MODA anmeldelser fra medarbejdere i Wijnegem

Kompensation/Fordele
Jobsikkerhed/Forfremmelse
Ledelse
Job kultur
Ik heb uit deze studenten job veel verschillende dingen geleerd zoals levering , hoe met klanten omgaan en kassa werk. Er hing een leuke sfeer en de dag begon meestal met de winkel kuisen de spiegel proper maken en kassa tellen vanaf dat de winkel open ging stonden de klanten centraal. vanaf dat het drukker werd moest je terwijl je de klanten helpt ook nog de winkel op orde houden en af en toe kassa werk. Multitasken is dus belangrijk! Maar het moeilijkste is toch het plooien van de kleren want dit blijft meesstal niet lang goed liggen... vanaf dat je 1 tafel had opgeruimd was de vorige die je had gedaan al terug overhoop zeker tijdens de solden.Het leukste aan deze job was toch het contact met de klanten en de verantwoordelijkheid die ik kreeg ook al was ik toen nog student.
Fordele
Dicht bij broodjeszaken
Ulemper
veel stof
Var denne anmeldelse hjælpsom?
Job balance mellem arbejde og fritid
Kompensation/Fordele
Jobsikkerhed/Forfremmelse
Ledelse
Job kultur
Heb hier zeer verantwoordelijke taken gehad en mogen proeven van assistant manager in spé te zijn. Jammer genoeg was er geregeld een reorganisatie en/of een ontslag en dus een wisseld team waar ik in zat. Heb hier wel lange uren gedaan zonder probleem en met plezier. Een winkel waar ik enkel vrouwelijke collega's had en een omgeving waar alles in de buurt is.
Fordele
veel sociaal contact
Ulemper
geen zonlicht omdat je in een shoppingcenter werkt
Var denne anmeldelse hjælpsom?
Bedøm din seneste arbejdsplads
Del din oplevelse for at hjælpe andre