VERO MODA
Modtag ugentlige opdateringer med nye jobs og anmeldelser

VERO MODA anmeldelser fra medarbejdere til Verkoper (m/v)

Jobtitel
Sted
Der blev fundet 25 anmeldelser, der svarer til søgningen
Se alle 253 anmeldelser
Job kultur
Werken bij vero moda is leuk, flexibel en je hebt hele leuke collega’s. Ik heb het erg naar mijn zin omdat ik het leuk vind om klanten te helpen. Je werkt in een ontspannen sfeer met lieve mensen die de tijd voor je nemen en vrij maken.
Job kultur
Leuke baan om ervaring op te doen als verkoopster. Leuke collega's leuke sfeer in de winkel
Job kultur
Heb gewerkt voor franchisenemer Doek. Altijd met veel plezier gewerkt!
Fordele
Fijne sfeer
Ulemper
Nvt
Job kultur
Ik vond het werk bij vero moda het leukste werk wat ik heb gedaan, met erg vriendelijke collega's. Toch hield ik het niet vol omdat ik een erg laag loon kreeg en veel moest werken omdat er maar weinig werkkrachten waren.
Bedøm din seneste arbejdsplads
Del din oplevelse for at hjælpe andre
Job kultur
Leuke collega's waardoor het werken op de vloer gezellig is en de dag snel voorbij gaat.
Fordele
vergoeding avondeten
Ulemper
minimum uurloon
Job kultur
Het is een mooie winkel met mooie kleren. Een typische dag bestaat uit het op orde houden van de winkel en kleding weghangen. Ik heb veel over de retail geleerd al. Het loon is ook zeker in orde. Ik krijg heel weinig werkdagen ook al geef ik veel vrije dagen op wat heel jammer is. Er is niet een super goede sfeer aangezien er een grote prestatiedruk is. Men moet constant doorgeven aan het kassapersoneel als men iemand geholpen heeft, wat zeer moeilijk is als de mensen zelf aan de kassa staan al. Als je niet genoeg geld binnenbrengt op jouw naam, dan heeft dat gevolgen. Dit systeem is er in andere winkels niet.
Fordele
Makkelijk bereikbaar, personeelskorting
Ulemper
Men mag geen plezier hebben, prestatiedruk, weinig werkdagen
Job kultur
- er is veel werk druk - weinig opleiding - hoge eisen - nemen mensen aan met grote beloften maar maken die niet waar - zijn heel nonchalant met overuren
Job kultur
Leuke samenwerking, jammer vaak nieuwe hoofdmanager, toffe job
Leuke studentenjob - toffe collega's - mooie omgeving
Job kultur
Super leuke baan hele lieve collegas verder heb ik veel geleerd in een kleine winkel
Fordele
Alles
Ulemper
Helemaal geen
Job kultur
Erg veel geleerd over leidinggeven en alles wat hierbij komt kijken!
Job kultur
Super gezellige collega's. Altijd lol. Geleerd dat het niet erg is fouten te maken als je er maar van leert.
Job kultur
Heb het heel leuk gehad bij Vero Moda! Leuke collega's Leerde heel veel En was vleksible
Job kultur
in de tijd dat ik hier stage heb gelopen heb ik veel geleerd. meer met de mensen praten en de mensen hulp aanbieden
Job kultur
Ik heb uit deze studenten job veel verschillende dingen geleerd zoals levering , hoe met klanten omgaan en kassa werk. Er hing een leuke sfeer en de dag begon meestal met de winkel kuisen de spiegel proper maken en kassa tellen vanaf dat de winkel open ging stonden de klanten centraal. vanaf dat het drukker werd moest je terwijl je de klanten helpt ook nog de winkel op orde houden en af en toe kassa werk. Multitasken is dus belangrijk! Maar het moeilijkste is toch het plooien van de kleren want dit blijft meesstal niet lang goed liggen... vanaf dat je 1 tafel had opgeruimd was de vorige die je had gedaan al terug overhoop zeker tijdens de solden.Het leukste aan deze job was toch het contact met de klanten en de verantwoordelijkheid die ik kreeg ook al was ik toen nog student.
Fordele
Dicht bij broodjeszaken
Ulemper
veel stof
Job kultur
Als 1e medewerker stond ik voornamelijk bij de paskamer en genereerde door mijn stylingtips meer omzet door bijverkoop. Ik had zelfs mijn vaste klanten die blij waren met de 1e klas service zoals je die niet snel ziet bij het midde- laagsegment. Met de "oude" manager naar diverse cursusdagen geweest. Visual Merchendise mocht verrichte bij drukte of afwezichheid van de VMer. Leuke collega's en een gezellige werksfeer. Ook de arbeidsvoorwaarden en cursussen waren top! Ik vond het erg jammer dat de nét nieuwe manager mij door bezuinigingen (ik was 21+) enkel een 12uur contract aanbood.
Fordele
Gezellige werksfeer, fijne personeelskorting, leuke cursussen (bijvoorbeeld Jeans verkoop, Visual Merchendise)
Ulemper
Bezuiniging op ervaren krachten
Job kultur
Ik heb veel geleerd op sociaal gebied, ik was voorheen erg verlegen maar dat is nu heel veel minder geworden.
Job kultur
Vero moda is een hele gezellige winkel met echte doeners, het was er erg leuk om te werken.
Job kultur
Een typische dag op het werk begon heel vrolijk en behulpzaam voor iedereen. Niet alleen naar de klanten maar ook voor je collega's Ik heb bijna alles geleerd over mode en hoe je om moet gaan met kleding. Zoveel geleerd dat ik het niet allemaal kan bijhouden Mijn collega's waren super, betere collega's kan je het niet voorstellen Het moeilijkste van de baan was dat ik veel mensen moest helpen, vooral als het koopavond was of op de woensdag. dan kon je de vloer van Vero Moda niet zien Het leukste was alles aan de baan, het was nooit vervelend of irritant op de werkvloer.
Job kultur
Wij hebben een heel leuk team, gezellige meiden weten allemaal wat we moeten doen helpen elkaar ook. Het leukste van het werk is met de klanten omgaan praatje maken klanten helpen en zoveel mogelijk verkopen. We doen eigenlijk dagelijks het zelfde. Aanvullen, Vracht, Winkel omhangen, Verkoop.
Job kultur
Ik mocht vrijwel alles doen, van kassa, tot verkoop, telefoon etc etc. & het contact tussen de werknemers was super! deden leuke uitjes.
Fordele
Leuk team
Ulemper
Altijd negativiteit van hoofdkantoor, je doet het nooit goed!