Vestas

HjælpsomhedBedømmelseDato
Der blev fundet 15 anmeldelser, der svarer til søgningenSe alle 791 anmeldelser

Spændende og fyldestgørende arbejdsplads

Fremhævet anmeldelse på Indeed

Den mest nyttige anmeldelse udvalgt af Indeed
Dette er en arbejdsplads med plads til alle og hvor der er fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø, mens der stræbes efter at udvikle nye løsninger og producere de bedst mulige produkt. Det er enormt spændende at møde på arbejde for der er altid noget at lave og man kan se ens arbejde har en effekt. Kan varmt anbefale.

Gode kollegaer og godt sammenhold. Men utroligt usikkert og ledelsen informerer på ingen måder de ansatte.

Vestas er for sin vis en ok arbejdsplads. Løn og personalegoder er gode. Men der er fyringsrunder ofte og det gør at man konstant går og er usikker. Vestas beder om at man er omstillingsparat, men er ikke villige til at være fleksible på medarbejdernes vegne. Du bliver kastet rundt blandt afdelinger og skifter arbejdsplan ofte.

Fordele

God sundhedsordning og tandforsikring

Ulemper

Mange fyringsrunder og skift af arbejdstider.

dårlig arbejdsplads

behandler deres arbejdskraft uden omtanke og tænker kun dem som et nummer i rækken

Fordele

fordele ?

Ulemper

uendelig lang liste

God

God arbejdsplads, søde kollegaer og gode arbejdsforhold

En god og spøndende arbejdsplads

Spændende opgaver Jeg har lært meget om Kvalitetsstyring Det er spændende at have stor kontaktflade ti kollegaer og leverandører

Lærrig og sikker kultur

En skøn arbejdsplads med plads til alle slags kulture og forskelligheder.

god arbejdsplads

Gode kollegaer , god løn, man lærer en masse forskellige ting. lille minus er weekend arbejde..

Fordele

Kantine med go mad

Ulemper

weekend arbejde

Arbejdsplads med mange muligheder

Jeg synes Vestas er en rigtig god arbejdsplads, hvor man får mange muligheder.

Fordele

Gode ordnede arbejdsforhold

Dejlig arbejdsplads

Synlig ledelse Lean metoder Åbenledelse perfekte kolleger

Gode arbejdsforhold samt gode kollegaer

Et sted jeg godt ville tilbage til og en god arbejdsplads hvor der tænkes på de ansatte

Havde det virkelig sjovt sammen med mine dejlige kolleger

Vi mødte ind om aften og fik fortalt hvad vi skulle have lavet færdig. Vi kom rundt over det hele og lærte lidt af det hele. Lige fra lodning, montage og pakning. Jeg arbejde fast sammen med 5 piger nogle af dem havde det som et par ekstra bonus point inden de skulle igang med at læse videre. Om morgene kom dagholdet ind og så havde vi 5 min overlap for at fortælde hvordan natten var gået. En gang om ugen havde vi tavlemøder. Kort tid efter jeg var blevet ansat var der en fyringsrunde og usikkerheden og stemningen blev en anden. Jeg lærte mig selv at kende på en anden måde, arbejdede meget selvstendig og alligevel meget flexibel.

Fordele

Havde et utroligt godt forhold til mine kolleger

Ulemper

usikkerheden

Vestas muligheders land

Jeg har været i vestas nu i 7 år i Randers , spare parts på Deres reservedeleslager, hvorpå jeg har udviklet mig både på det faglige og personlige område. Arbejder med at modtage reservedele til vindmøller dele, arbejdet består at kontrollere , opmærkning, kvalitets varens stand er i. Det giver mig en nydelse at udføre et godt stykke arbejde hver dag og man selv føler sig i værdsat i det arbejde at man udfører. Alle dage er ikke altid gode , man hører meget i pressen om virksomhed situation i tiden og udfaldet af det påføres ens arbejde og ens kolleger som bremser en i arbejdstiden. Jeg ser muligheden til at søge nye veje indenfor lagerbranchen og håber at det er en chef ,der vil se stor mulighed i at få en go medarbejder der udfører sig arbejde præcis og gør det bedste ud af hvad jeg får for hånden.

Fordele

personaleforening, kolleger, udførelse af ens arbejde

Ulemper

gør aldrig et projekt færdig

Generelt en god arbejdsplads.

Vi passede os selv og lavede vores arbejde. Jeg har lært mange forskellige ting gennem 18 år. Ledelsen var ikke meget for at lytte. Fantastiske kollegaer. Uvished med fyringsrunder. Arbejde under ansvar.

Fordele

god kantine.

Ulemper

vi fik ikke meget at vide.

Vestas er en god arbejdsplads,med mange udfordriner.

Shimoda var den sidste afdeling jeg var i før, jeg blev fyret. Der var mange gode udfordringer, så som sprøjtebillede, og nå dagens produktion. Man skulle være god til at organisere sig og have stor forståelse for sine kolleger og ledelse, da der kunne være omskift en gang i mellem.Jeg havde svært ved, at kører med de lange vogne, som vi bruge til flangerne.Det bedste ved jobbet, var at nå dagens produktion uden fejl, sammen med dejlige kolleger,og levere pænt og rent til næste hold.

Fordele

køb af mad i kantine

Ulemper

pauserne var lidt for korte.

Spændende arbejdesplads, med gode udviklings muligheder

Jeg har arbejdet med mennesker fra hele verden, lært at begå mig med andre kulture. Jeg er blevet god til at træffe afgørelser ud fra egne vuderinger. Lært at starte andre afdelinger op uden hjælp fra andre end min egne overbevisninger. Jeg bestemte og var leder på området, mine afgørelser blev respekteret af mine ledere, jeg fik lov til at prøve mine egne grænser af. Ikke to dage var ens, altid spændende og udfordrende.

Fordele

god løn stor følelse af frihed under ansvar

Ulemper

ikke nogen ulemper, men stort arbejdespres

Stil et spørgsmål om arbejde eller jobsamtale hos Vestas. Vores fællesskab er parat til at svare.Stil et spørgsmål

Samlet bedømmelse

3.3